Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brainless schreef:Citaat:Ons bezoek negeert haar óf probeert haar voorzichtig te benaderen en wat lekkers te laten geven zonder oogcontact te maken.
Haar niet door vreemden laten benaderen, maar zorgen dat die vreemde wel wat erg lekkers heeft (bv stukje kaas./worst) en haar dat geven als ze zelf contact zoekt.
het heeft mijn vriendin ook zeker 2 maanden gekost voordat ze haar kon aaien over haar lijf nu 4 maanden later kan ze echt met haar kroelen 
anneliesdj schreef:Voedsel laten geven is juist wel slim omdat de hond dan leert dat het hem iets oplevert. Als je dat niet doet heb je kans dat hij altijd afkerig blijft, hij heeft je immers niet nodig.
Hier zijn ook sommige mensen heel eng (dikke kleding is zwaar verdacht en nog aantal dingen aan mensen waar ik nog geen patroon in heb herkend), anderen weer niet daar rent ze huppelend op af
. Hier is het met de vorige hond vooral met zijn tennisbal gelukt en deze heeft ondertussen een favoriet konijnenspeeltje en ja hoor, ik loop ook met eten in mijn zak, maar vind dat minder handig.