Hond vaak lusteloos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Hond vaak lusteloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-16 22:12

Hallo allemaal!

Ik heb een teckel van inmiddels bijna 9 jaar oud. Altijd een reuze lieve en blije hond, met soms wel wat rustige momenten, zo slaapt hij graag. Tegenwoordig is hij vaak lusteloos. Dit is eigenlijk echt alleen 's avonds, maar wel echt 1-2 avonden id week. We zijn al eerder bij de DA geweest maar die kon niks concreets vinden, dus weer aangekeken. Echter merk ik dat het heel erg doorzet. Morgen ga ik de DA weer bellen, maar wellicht zijn er bokkers die de symptomen herkennen. Hij is vooral erg lusteloos, staart voor zich uit, wil alleen maar liggen, kan soms echter niet slapen, andere keren wel. Daarnaast drinkt hij wil nog gewoon maar zijn eetlust is helemaal weg wanneer hij zulke momenten heeft. Zelfs voor een stukje worst of een snoepje is hij niet over te halen. Op echt slechte momenten piept hij ook niet, wanneer het niet heel erg is kan hij nog wel een beetje (zacht) piepen. Wandelen wil hij ook echt niet.

Nogmaals, morgen of overmorgen ga ik weer langs de dierenarts om er nogmaals naar te laten kijken..

Mochten mensen dit herkennen dan hoor ik het graag!
Laatst bijgewerkt door Steef op 16-02-16 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

annepaardoes

Re: Hond vaak lusteloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 22:28

Goed je je terug gaat naar de dierenarts. Laat uitgebreid bloedonderzoek doen of dat misschien afwijkingen uitkomen.