Normaal gesproken post ik nooit een bericht over mijn kleine schatje Rockzy. Rockzy is ons asiel hondje uit Polen, dit jaar word zij 6 jaar na schatting van de dierenarts.
Sinds onze vakantie afgelopen zomer slaapt, Is Rockzy onrustig. Eerst alleen 's nachts, continu piepen etc. Dit was opzich vrij logisch, omdat ze bij haar oppas adres in de slaapkamer slapen mocht. Dit Is bij ons niet toegestaan en inmiddels doet zij dit ook niet meer.
Maar nu mijn vraag!
Ze slaapt de laatste maanden zo ontzettend onrustig, heel heftig piepen, blaffen of grommen. Daarnaast beweegt ze ook heel heftig. Dit is vrijwel dagelijks en ik begin me er toch een beetje zorgen om te maken! Ze komt er elke dag uit, ik gok minimaal zo'n 2/3 uur. Want ze gaat elke dag mee de paarden binnen en/of buiten zetten. Daarnaast is ze nooit langer dan 3 uur alleen thuis. Ik heb al even rond gespeurd op het internet, maar kan er weinig over vinden, los van de REM slaap... Heeft iemand hier ervaring mee? Is het logisch dat ik me zorgen maak? Het gepiep gaat echt door merg en been en meestal maak ik haar zachtjes wakker en dan kijkt ze heel zielig
Graag hoor ik van jullie!!
Groetjes Livanna en Rockzy
Ik vind het ultra schattig, bij mijn Ollie zie je dan die voetjes ineens druk bewegen en als ie echt goed droomt hoor je regelmatig zo'n binnensmonds blafje *wuff*
Het klinkt alsof je best veel onderneemt met je hondje en al die indrukken die jullie opdoen moet ze ook weer verwerken, dat doet ze tijdens de slaap dmv dromen