Voor mijn aanstaande Australian Shepherd pup ben ik op zoek naar kwalitatief goed hondenvoer. Het liefst geen supermarkt kwaliteit.
Ik ben op zoek naar voer voor tijdens de pup-periode, maar zeker ook voor de periode erna.
Zelf gaat mijn voorkeur uit naar vers vlees, maar wegens een kleine vriezer kunnen we niet veel inslaan en komen we dus uit bij smuldier. Geen idee of de kwaliteit daar van goed genoeg is. En kunnen pups dit ook eten?
Kort gezegd mijn eisen:
* Goed betaalbaar
* Goede kwaliteit

Verder heb ik er zo weinig verstand van, dat ik geen eisen op kan noemen
Mochten jullie ergens goede ervaringen hebben, hoor ik ook graag wat jullie ongeveer aan het voer kwijt zijn per maand/dag.Bedankt alvast!
Maar dat is eigenlijk vooral omdat ik ook graag prooidieren voer en dat past er nu met het kattenvoer erbij gewoon niet meer in. Ik zou dus gewoon even op zoek gaan of er een leverancier van een redelijk merk bij jou in de buurt zit. Op voerwijzer.com staan ook verkooppunten, zo heb ik mijn adresje ook gevonden. Ik voer meestal TamRo en Kiezebrink (en de kat Alaska) dat is toch wat betere kwaliteit dan de smuldier uit de supermarkt. Als ik dan door mn voorraad heen ben en mijn nieuwe bestelling er nog niet is dan haal ik wel eens gewoon smuldier om die dagen te overbruggen. En ik heb altijd ook wat goede kwaliteit houdbaar blikvoer staan voor zulke dagen of als je eens vergeet om de kvv te ontdooien.