Je ziet wel redelijk vaak dingen waar je in het buitenland op een ranch oid kan gaan werken tegen inwoning. Maar zijn er ook zulke dingen bij honden bedrijven of trainers? Nouja, paarden is ook wel goed, als mijn hond maar mee kan. En ik denk dat je dat gewoon sneller voor elkaar krijgt bij een honden mens.
Het lijkt me heel gaaf zoiets te doen, maar ik zit wel met mijn hond die mee overal op de wereld zal volgen. (Ze is niet de aller makkelijkste. Luisterd goed hoor, maar beschermd mij heel erg een blaft.)
Zouden jullie mee kunnen helpen met deze zoektocht?
Edit: hoeft overigens niet perse iets absurds te zijn zoals Australië ofzo. Mag ook best de buurlanden zijn zoals Duitsland of UK
xXLiekeXx
Geplaatst: 10-02-16 11:31
Hallo,
Er zijn genoeg bedrijven die hond trainen en/of een pension hebben. Vooral in Engeland hebben veel mensen een hond en zijn er dus ook bedrijven die hierop gericht zijn. Maar ook in Nederland, Frankrijk, België, Duitsland, etc. zijn er genoeg bedrijven hierin te vinden.
Wat zoek je precies?
Chasingmood
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-16 11:52
Tja de enige eisen zijn eigenlijk dat ik kan werken tegen inwoning en dat mijn hond mee mag. Verder ben ik niet kieskeurig haha. Als het met honden is vind ik alles wel leuk