Eerste fotomeeting, groot succes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

puppy1128

Eerste fotomeeting, groot succes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 11:15

Zondag 17 januari ben ik samen met Joy naar Heerhugowaard gereisd. Met de bus en de trein om vervolgens nog een stuk te fietsen. Normaal gesproken ga ik naar fotomeetings als fotograaf, maar ik dacht: Waarom neem ik Joy niet mee? Hij zal dat vast geweldig vinden! En inderdaad, hij vond het helemaal geweldig.. Of nouja, de bus en de trein, daar snapte hij volledig niks van en zocht naar mijn moeder. Maar eenmaal weer aan het lopen en in het park, was hij weer helemaal zichzelf.
Joy is bijna 12, maar dat kan je niet zo goed aan hem zien.. Ik zou toch echt eerder zeggen dat het een 3 jarige is. :=

Ik heb nog niet alle foto's binnen, maar kon gewoon niet meer wachten. :D

1.
Afbeelding

En maar volhouden met 'je kan die niet tillen, die is veel te zwaar!' .. Nou, dan ken je Joy nog niet. :))
2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Omdat de meeting natuurlijk niet een dag van te voren is gepland, dacht ik: Ik leer hem poot geven op afstand. Hij is nooit te oud om nog te leren. :D
7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

Dit is dus typisch Joy :+
9.
Afbeelding

10. Gelukkig heeft hij het poseren goed geleerd. En vooral: Gelukkig is hij dan stil..
Afbeelding

11.
Helaas niet altijd. :+
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

Helaas kon Queenie niet mee, zij is helaas wel oud in haar lichaam, dus de hele trip kon ze niet aan.. Naar het station is al te ver voor haar..

Gelukkig hebben Joy en ik wel een leuke dag gehad en zijn er al hele mooie foto's gekomen. :)

fenijro_tani

Re: Eerste fotomeeting, groot succes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 11:21

Leuke hond!
En wat een mooie foto's zijn het geworden.
Jammer van je andere hond, maar als fotograaf heb je vast ook veel foto's van die hond ;) .

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 11:23

Haha ja, dat gelukkig wel! En zelfs zulke mooie foto's dat ze op de FB pagina van 'mooiste foto van Nederland' hebben gestaan :D
Maar toch wel jammer, want veel foto's samen heb ik niet. Joy maakt zich vies of ze gaan heel zielig naast elkaar zitten.. :+

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 14:32

Hehe wat een geweldige foto's :3
10 en 13 zijn favoriet maar voor de grappigste stem ik voor die met boomstam en die met het blaffen XD

Buddyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:02

wauw hele mooie foto's!! wauw 13 en 14 zijn echt heel mooi, bleef er gewoon even bij hangen

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:31

Mijn favoriet is foto 4 omdat je echt kunt zien dat hij tevreden is en staat na te genieten.