Kitten Victor en zijn beste vriendje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Rianne_

Kitten Victor en zijn beste vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 22:10

Kai is Victor's beste vriendje, ze spelen bijna de hele dag samen.
Kai's zusje, Pixie, moet nog een beetje wennen aan de drukte..

Iloscorp

Re: Kitten Victor en zijn beste vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 22:16

Wat leuk om te zien dit, heb ik nog nooit eerder gezien. Heel bijzonder! Heb me rot gelachen.. en dat muziekje op de achtergrond :')

Die andere kat snurkt rustig door in zijn eentje.... _O-

Anoniem

Re: Kitten Victor en zijn beste vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 22:17

Prachtig _O-

Kitten op werk slaapt bij de hond in de mand, en de hond ziet haar als zijn pup ofzo en sleept hem overal mee heen _O-

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 22:28

Mijn oude hondje Bonnie had een kitten van 3 weken gevonden, die heeft ze opgevoed, en 14jaar zijn ze onafscheidelijk geweest, ook zij konden heel leuk spelen samen.
3 maanden nadat ik Bonnie heb moeten laten inslapen, heb ik Moor ook moeten laten gaan..
Ik dacht dat ik nooit meer zo'n 2 eenheid zou krijgen. ( een kitten was niet de bedoeling. helemaal niet. )
Maar terwijl ik in het crematorium zat te wachten op de as van Moor kreeg ik een berichtje dat moederpoes dood gereden was.. wat ze met een kitten moesten..
Idee was kitten op te voeden tot hij zelfstandig was en dan een huisje zoeken.. Maar toen ik hem zag zitten, een exacte kopie van Moor.. heb ik hem niet meer los gelaten.

Kai, die vanaf dat hij hier woont 9kg kater Moor gewend was, die niet te beroerd was om te meppen, vond het eerst maar spannend.. maar het is best goed gekomen... <3

Joey, de andere kat is een beetje doof aan het worden, van hem hoeft het allemaal niet meer zo nodig al die drukte. ( daarom wilde ik ook geen kitten.. ) Zo lang Vic hem met rust laat gaat het echter prima.

Afbeelding
Moor en Bonnie

Afbeelding
Victor toen ik hem net een uur had...

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 01:14

Wat kunnen die heerlijk spelen <3
Huis is bijna te klein haha