ellepel schreef:Zou je terug kunnen gaan naar het kattebakzindelijk maken net als je dat bij een jonge kat doet?
Ik deed bij de jonge katten altijd zo dat ik ze om de zoveel tijd even optilde, ze in de bak zette en als ze plasten beloonde ik ze.
Komt de kat ook buiten?
We zijn de laatste week weer erg bezig met zindelijk maken, maar nog geen succes.
Kylian komt niet buiten, hij is dat niet gewend (we hebben hem nu driekwart jaar, nooit buiten geweest). Hier willen we er ook niet aan beginnen. Vooral niet meteen drukke weg en jagers in de buurt.
Simoonzel schreef:Weet je zeker dat het probleem verholpen is en hij niet gewoon met een volle blaas zit? En een kat die ergens anders plast dan hoort in laten slapen is helemaal van de zotte, breng hem dan naar een asiel.
Hij zit zeker niet met een volle blaas, hij plast ook alleen maar kleine beetjes en de DA heeft hem vandaag ook gezien. Zij weet ook niet echt wat te doen, het gruis is door het voer al sterk verminderd. We gaan hem heus niet meteen in laten slapen, we willen eerst alle mogelijke opties geprobeerd hebben. Een asiel zal er heus niet aan veranderen, dan houden we hem liever zelf.