Soms heb je gewoon even behoefte aan een jasje om je heen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Soms heb je gewoon even behoefte aan een jasje om je heen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 18:56

Tsja... Dan ben je bezig om spullen op te ruimen enzo... Alles op bed uitgestald, gordijnen van mijn oude studentenkamer op bed neergelegd en gaan met die banaan. Bobby kwam er natuurlijk weer bij kijken, lekker door alle spullen heen banjeren op bed :+ Tsja.... Vervolgens gaat ie wroeten onder de gordijnen :') Ik vroeg me echt af wat ie van plan was, tot ie volledig onder het gordijn dook en er aan de andere kant weer uitkwam met z'n kop, waarna ie zo met het gordijn om zich heen daar zat/een hele tijd bleef zitten _O- Zo van: zo, ik zit! :D
Ik moest echt lachen. Blijkbaar had ie even behoefte aan iets om zich heen :')

Eigenlijk was het begin nog komischer, toen ie alleen met z'n kop eronderuit kwam. Maar mijn mobiel lag nog in de kamer ernaast :+

Afbeelding

Afbeelding
Dit bleef er achter toen hij er onderuit was xD

xniieeenke

Re: Soms heb je gewoon even behoefte aan een jasje om je heen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 14:30

Wat leuk, onze kat gaat helemaal miauwen als ze een deken ziet, dan meoten we hem over het oude kinderstoeltje heen doen zodat ze een camping heeft.
Hebben dan ook een bordje gemaakt 'camping Mimi'.

Heerlijk dier heb je!

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 14:33

Haha, erg leuk! Onze kat doet dat ook :D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 19:57

Hahah een eigen katten camping :') Zo erg is Bobby niet, hahah xD Ookal moet ie ook overal op en onder zitten :P Maar dat ie onder het gordijn gaat wroeten en er dan aan de andere kant weer uitkomt en zo blijft zitten, dat heeft ie naar mijn idee nog nooit eerder gedaan _O-