Ik heb de afgelopen 2 jaar steeds een volgtopic van mijn geitje Diva gemaakt als ze zwanger was, en steeds meldde andere mensen zich daar die ook zwangere geitjes hadden en plaatse foto's.
Omdat Diva overleden is en ik nu alleen nog Diva haar vriendinnetje Lilly heb wie ook zwanger is, leek het me leuk om nu een topic voor alle geitjes te maken!
Ik heb dus nu Lilly drachtig :

En dit is Lil met haar geliefde Tom. Tom is nog geen eens 1 jaar dus ik hoop wel dat het gelukt is natuurlijk

Tom staat hier sinds 7 oktober en als ik van die datum uit ga is ze 2 maart uit gerekend. Ik ga van midden/eind maart uit. Lilly is super dik en haar uier komt langzaam te voorschijn. Lilly kwam hier heel schuw en is nog steeds niet heel mak, Tom gaat binnenkort naar de eigenaar terug en dan ga ik meer met haar bezig om haar echt handmak te krijgen zodat het straks met de keintjes ook makkelijker gaat.
Verder is ze echt heel lief maar wel nog heel voorzichtig. Ik denk dat de kleintjes gewoon bruin worden, kan bijna niet anders, de plannen met de ze zijn dat ze bij mij blijven.