Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jessie84 schreef:bedankt voor de snelle reacties hij heeft nu 2 shirts over elkaar aan .Met 1 werd de wond toch nog nat door al het likken.
Maar ik dacht als het open is geneest het misschien sneller er moet ook 2x per dag zalf op en nu trekt dat in het shirt.
dancertje schreef:jessie84 schreef:Da heeft zelf het shirt om gedaan had hij aan toen ik hem ging halen
Zo n plastic kraag had ik nog maar die krijg ik nog niet eens in elkaar zonder hond vind het echt vervelend dingen.
Ga anders even langs de praktijk de assistentes willen hem best wel even omdoen voor je
) die kunnen prina werken als je geen langnek hebt 
onze hond is anderhalve maand terug gecastreerd, een bal was niet ingedaald dus was best een zware operatie. Hij heeft toen een week met de plastic kraag gelopen, verschrikkelijk om te zien en als ik thuis was heb ik de kap gewoon afgedaan en heel goed opgelet dat hij nergens aan kwam
die zachte kappen zien er een heel stuk vriendelijker uit! Ben benieuwd wat jouw ervaring ermee is mocht je hem uitproberen. Wellicht voor een volgende operatie ooit, al hopen we natuurlijk van niet
Aedema schreef:dancertje schreef:
Ga anders even langs de praktijk de assistentes willen hem best wel even omdoen voor je
Zou ik ook doen, shirts zijn voor huidaandoeningen, niet voor na operaties.