Hondenverzekering

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwsemeid

Hondenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 15:09

Is er iemand op bokt die me zou willen helpen met het uitzoeken van een goede verzekering/verzekeraar? Discussie over het wel/niet afsluiten voor de verzekering zoek ik niet..
De hond is er ook nog niet, maar het ras is wel besloten. Een Border Collie, en ik wil een reu. Ik denk dat heupen en ellebogen handig is om mee te verzekeren? Of om deels mee te verzekeren?
Ik dacht zelf aan OHRA, Petplan of Proteq..

WillemYntJee

Re: Hondenverzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 15:40

Petplan of proteq zijn wel de bekendste, heupen mee verzekeren wordt een lastig iets ben ik bang. Kijk goed naar de voorwaarden, bij grote rassen wordt t sowieso uitgesloten maar een border collie is denk ik een maatje wat misschien nog net wel binnen de grens valt.

Over t algemeen betaal je altijd een eigen bijdrage en bij sommige verzekeraars is t handiger om alle rekeningen van 1 jaar in 1 x in te dienen. T kan zijn dat je dierenarts een koppeling heeft met petplan. Dan sturen zij de rekening door en krijg je achteraf een rekening van petplan voor het gedeelte wat niet vergoed wordt.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:38

Ik ben ook aan het oriënteren. Lastig, net als bij mensen. De hema schijnt volgens de dierenarts assistent ook wel goed te zijn.

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 19:51

Ik heb mijn dwergteckel verzekerd bij OHRA. Vergeleken met andere verzekeringen vond ik daarvan de voorwaarden en prijs het best.