Lotgering veranderd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dooortje

Lotgering veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 20:19

Mijn hond met allergie krijgt al een tijdje paard/eend van lotgering ivm zijn allergie en gaat hier erg goed op!
Nu heb ik vandaag weer een nieuwe lading opgehaald en zie ik ineens dat er rundvlees, lamsvlees en kip in zit. Laat hij nou net allergisch zijn voor rundvlees en kip.
Weet iemand of dit veranderd is? Of dat het misschien een druk fout is? Ik durf het mijn hond namelijk niet zo goed te geven nu. :=

Azmay

Re: Lotgering veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:21

Mijn ouders hadden wel ineens een andere chauffeur die het dubbele af wilde geven dan ze besteld (en betaald) hadden, misschien heb je een verkeerde krat gekregen?

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 20:24

Wij halen het altijd zelf op uit de winkel. Er staat wel paard eend op de verpakking maar als samenstelling dus lamsvlees, rundvlees en kip.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:26

Jannickee schreef:
Wij halen het altijd zelf op uit de winkel. Er staat wel paard eend op de verpakking maar als samenstelling dus lamsvlees, rundvlees en kip.

Dat lijkt me niet goed, jammer dat het weekend is anders had je meteen even kunnen bellen.

Mijati

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:48

beste even mailen naar Lotgering zelf en voor nu even niet geven.
Als je niet genoeg voeding hebt voor morgen en maandag, kan je op fb in bv de groep "ik voer vers" vragen of iemand in de buurt iets voor je heeft.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 22:31

Mijati schreef:
beste even mailen naar Lotgering zelf en voor nu even niet geven.
Als je niet genoeg voeding hebt voor morgen en maandag, kan je op fb in bv de groep "ik voer vers" vragen of iemand in de buurt iets voor je heeft.

Bedankt voor je goede tip!
Ik heb lotgering al een mail gestuurd, maar ben bang dat ze dat niet meer voor maandag lezen.

Mijati

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 22:50

dat zal waarschijnlijk maandag worden voor je antwoord krijgt. Hopelijk heb je nog even genoeg voor je schat