Mijn Border collie jaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mijn Border collie jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 15:25

Mijn honden jaar begon natuurlijk in januari met sneeuw maar voor dat mijn jaar verder gaat wil ik jullie eerst voorstellen aan mijn hondjes. Rechts is Jessica een blue merle border collie & tevens dochter van Mila links op de foto. Het zijn hele lieve meiden die graag van een wandeling houden & knuffelen vinden ze ook erg fijn =)
Afbeelding
Afbeelding

Toen de sneeuw weg was zijn we lekker blijven wandelen met ze drieën =) Ondertussen groeide Jessica natuurlijk als Kool!
Afbeelding

Ook ging ik regelmatig met 1 van de 2 meiden op stap en zijn we begonnen aan behendigheid (helaas ligt dat nu stil door het niet iemand kunnen vinden waar we aan huis kunnen trainen)
Afbeelding
Afbeelding

Ook stonden mijn meiden regelmatig voor de lens bij andere =)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Omdat ik nog tijd genoeg had vond ik haha naast Mila & Jessica ben ik ook nog de eigenaar van 2 pony's haha. Maar is via via Meg bij mij gekomen. Meg is een border collie teefje toen 8 weken oud. (onder tussen 12)
Afbeelding

En om het jaar voor mij & mijn honden goed af te sluiten zijn Mila &Jessica Onder zocht & foto's gemaakt van hun heupen, rug & ellebogen. Beide zijn ze goed gekeurd op HD-A. De ogen worden nog gedaan van Mila & Jessica! Mila is ondertussen gedekt door een Reu die ook goed gekeurd is & stamboom heeft. Ze is 18/19 februari uitgerekend maar voor alle zekerheid word er eind januari een scan gemaakt of ze wel echt dragend is =)
Afbeelding

Commentaar over dekken & eventueel testen en dingen zit ik niet op te wachten. Ik weet waar ik mee bezig ben & doe dingen graag op mijn eigen manier (misschien zou jij het aders doen?) Tips zijn altijd welkom

puppy1128

Re: Mijn Border collie jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 18:02

Wat een mooierds! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 19:36

puppy1128 schreef:
Wat een mooierds! :D

Dankjewel =D

Buddyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 21:14

wat een mooie honden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 00:09

Buddyloveyou schreef:
wat een mooie honden :)

Dankjewel ben ook erg dankbaar dat ze van mij zijn =)

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 13:19

Mooi stel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:46

Scan was top ze is dragend van 5/6 pups =D