Muizenval is weg. Welk dier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska88

Muizenval is weg. Welk dier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 06:59

Hallo, alle eerst hopelijk plaats ik het hier goed en anders sorry

Gisterenmiddag kwam ik in onze kelder en de vloer was nat, toen het ligt aan ging (duurt altijd 2 tellen) zag ik dat alle pakken drinken kapot gegeten waren. Hele bovenkanten eraf, gaten in de onderkant. Dus er lag allemaal melk en multivitamine sap op de grond!
Deze pakken had ik eergisteren neergezet (stond er dus nog maar even).
Ik zet al 7 jaar daar pakken drinken neer en nooit is er zoiets gebeurt. Maargoed

Eerst alles schoongemaakt en meteen een muizenval gezet (al vermoed ik iets grooters dan een muis)
Na 3 uurtjes kijk ik eens of ik wat gevangen heb in de muizenval. Is de hele muizenval weg!

Wat voor beest zou dit geweest kunnen Zijn? Leg vandaag nog wat rattegif neer. Misschien dat dit nig helpt. Of iemand nog ideeën?
Ik woon trouwens in een oude boerderij, dus helemaal muis vrij zal ons huis vast niet worden maar dit was gewoon echt niet normaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 07:21

Ik denk een rat. Wij hebben ze vroeger op de boerderij ook gehad en je wil niet weten wat voor troep ze maken en waar ze zich allemaal doorheen vreten....

janouk

Re: Muizenval is weg. Welk dier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 07:23

Zeker weten ratten

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 08:26

He getsie! Rattegif en rattevallen neerzetten dus :j

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 08:36

Muis of rat, altijd je val ergens aan vastbinden. Als ze alleen met een pootje klem zitten gaan ze gewoon aan de wandel met je val. Rat of muis, kan allebei wel denk ik.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 08:54

Voorzichtig met katten.Die eten ratten en als die vergif hebben gegeten kan dat fataal voor de kat zijn.