Ik heb geen idee of dit topic mag maar aangezien ik geen huisdier wil kopen of te koop biedt is dit geen advertentie?
Ik zou graag wat advies willen, of misschien is een van jullie wel degene die me uit mijn probleem helpt.
Ik heb nu thuis twee Syrische hamsters, schatjes zijn het.
Eentje van twee en een van niet eens een half jaar. Jullie raden al dat die van twee jaar niet zoveel ruimte en speelgoed meer nodig heeft.
De jonge zit nu in een kooi die in mijn ogen gewoon te klein is en daar houd ik écht niet van.
De oudere zit nog in zijn grote, eigen kooi. Een super mooi ding en ben er erg blij mee
Beide kooien zijn van ferplast en ik vind het een prima merk.
Nu zou ik het jongere hamstertje graag in een grotere kooi hebben, maar ben ik een puber van 15 en verdien nog niet zoveel dus kan geen grote uitgaven doenx)
Dit zijn de huidige kooien:

Hierboven de grote kooi:)

En hier de kleine.
De kleine heeft nog tralies en twee verdiepingen. Maar de verdiepingen vind ik vervelend en door de kleine ruimte krijgt de hamster knaagdrang.
Ik ben tevreden over beide kooien en zou graag iets hebben wat er op lijkt maar dan groter.
Op marktplaats kan ik alleen maar van die kleine kooien met allemaal nutteloze dingen vinden.
Binnenkort krijgt mijn mannetjeshamster jongen en over acht weken ontvang ik dus een nieuw lid waar ik ook een kooi voor nodig heb.
Weet iemand goedkope, ruime kooien zonder meerdere verdiepingen?
Of heb je er misschien een of twee staan welke ik kan overnemen. Dan hoor ik dit graag want ik word een beetje wanhopig van het weinig aanbod hier.
Ik kan ongeveer 15 per kooi besteden.
Omgeving Zaanstreek.
Alvast bedankt
( eind van het jaar, de luiheid slaat toe
. volgens mij kan een 60 liter bakje ook wel voor een hamster maar dat weet ik niet 100% zeker
)