Sinds vandaag is mijn hond, een yorkshire terrier weggelopen in den haag. Ik ben zelf op vakantie en hij logeerd bij familie. Hij is weggerent rond 19.00 uur en niet meer teruggekomen. Hij is weggelopen in de Vogelwijk Den haag, zwanenlaan dus hij zal daar in de buurt zijn. Het is een klein grijs/bruin hondje, yorkshire terrier, en hij heer Tommy. Wie heeft hem gevonden/gezien?
Amivedi bellen, Waar is onze Angel, in groepen op facebook zetten die met Den Haag te maken hebben, dat soort dingen. Succes!
Nicje87
Geplaatst: 26-12-15 07:20
Aah wat vervelend! Ik hoop dat hij inmiddels gevonden is. Zo niet, dan zou je het het beste in zoveel mogelijk Den Haag Facebook pagina's kunnen plaatsen.
pien_2010
Geplaatst: 26-12-15 09:12
Dag Kiwi fruit. Ik ga je topic verplaatsen naar beestenboel want OV is bedoeld voor paarden die gezocht worden of de eigenaren van paarden.
Alleen mag jij daar niet meer posten vanwege het feit dat je nog geen 25 posts hebt op de paard gerelateerde fora. MAAR! je kunt wel via pb reageren richting de mensen die posten in je topic. De "pb knop" vind je als je in het profiel van mensen gaat kijken.
Omdat dit een urgente vraag is laat ik dus wel je topic open in plaats van te sluiten zoals gebruikelijk voor mensen die nog niet mogen posten op BB. Sterkte met het vinden van je hondje.