Ik heb 2 Oktober een hele leuke lieve hamster opgehaald genaamd Faye ( fee ), en ik realiseerde mij dat ze alweer bijna 3 maand bij mij is!

De tijd gaat zo snel en het is heel erg leuk om een hamster te zien ontwikkelen
Ik heb Faye als een kleine hamster gekocht en kan toch wel zeggen dat ze nu (bijna?) volgroeid is!In eind september waren we net verhuisd en mijn kamer was bijna zo goed als klaar, ik had haar aqua al opgehaald ( 80x35 ).
Dit zal haar nieuwe plekje worden!

Nu ik haar aqua al had werd het ook echt tijd om een hamster uit te zoeken. Ze hadden allemaal de zelfde kleur ( wildkleur) maar er was er 1tje die net wat anders was. Ze zat stil in een hoekje en had een andere kleur, ik wist het direct. Dat word haar!

Een week later mocht ik haar ophalen, 2 Oktober kwam ik Faye ophalen!
Dit was is haar paradijsje

Ze was heel erg stil en verlegen en liep heeeel stilletjes haar hok rond ( in tegenstelling van nu..
)

Wel merkte ik vrijwel direct dat ze klimmen heel erg leuk vond maar dat ze af en toe best nog wel onhandig was

Na een weekje merkte ik dat Faye echt heel erg veel om aandacht vroeg, als ik in mijn kamer was probeerde ze tegen het glas om te klimmen en vroeg ze echt om aandacht, ze vond het heel erg leuk om even op mijn bureau rond de rennen of op mijn schoot te zitten

Ondertussen ben ik gewoon een beetje van haar gaan genieten en het was ontzettend leuk om haar bezig te zien

Ook wou ik graag een kerstkaart maken met Faye erop, helaas zijn mijn kaarten op het laatste moment geannuleerd en heb ik geen kerstkaarten. Maar ik heb wel deze leuke foto!

Kiekeboe!

Dit is haar verstop plekje met eten, dan is ze altijd heel erg gepikeerd als ik dan even om het hoekje kijk

En dit is Faye nu!

Ik ben nog steeds hartstikke blij met haar en ik hoop nog een aantal jaar van haar te mogen genieten!
Fijne kerst en feestdagen iedereen!
Oeps.