Ik heb mijn Minoes nu al een paar jaartjes, en ondanks dat ze fit oogt, is ze haar hele leven al ziekjes. Chronische niesziekte heeft zijn vat op haar

Niks van te merken verder, alleen dat ze gewoon constant ''snurkt''. Om dat te verlichten heb ik al meerdere dingen gebruikt, maar tot nu toe nog niks wat echt goed werkt.
Ik heb L-lysine ooit eens geprobeerd. Dit wil ik wel verder oppakken, maar het voeren hiervan gaat ontzettend lastig omdat madam eromheen eet. (ik ken het enkel in poedervorm, weet niet of dit ook in druppels is?)
Nu heb ik verder al 2 verschillende antibiotica gebruikt. Pil en vloeibare vorm.
De pil werkte super, maar daarvan raakte ze aan de dunne. De vloeibare vorm werkt wel, maar lang niet zo goed (en ze vind het ranzig
).Ik ga er weer mee naar de DA toe, maar wellicht hebben jullie ervaringen hiermee, of medicatie waar de kat het goed op doet?
Ik ben bereid om van alles te proberen met haar, zolang het haar maar helpt om in ieder geval het ''benauwde'' wat weg te krijgen. Het liefste heb ik haar natuurlijk niet te lang op de AB, vandaar dat ik ook zoekende ben naar andere oplossingen