Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yom schreef:het beste kun je de DA even laten kijken naar het oor dan kun je dat uitsluiten. En misschien kun je op meerdere plekken eten neerzetten zodat de kleinste er ook beter bij kan zonder de ander in de buurt
Maaaarije schreef:Zijn de oren wel schoon van binnen? Zover als je kan zien?
En ze laten hun oor(tjes) niet hangen?
TerraHowrse schreef:Misschien oorworm.
Wij hebben hier eentje die deed het als kitten altijd tijdens het eten,
maar haar hoofd was gewoon een beetje te groot![]()
Vergroeien ze wel, ze doet het nu nog maar heel af en toe.
Catnip schreef:Elena, volgens mij heb jij het over "op en neer" knikken van het hoofdje, maar als ik het goed begrepen heb schudt het katje van TS eerder horizontaal.
Dat op en neer knikken is inderdaad normaal bij veel jonge katten
(dus vinger over het bekje en neus net zolang tot ze stopte met snorren.. snel luisteren want binnen enkele seconde stond ze alweer te snorren)elenaMM77 schreef:Catnip schreef:Elena, volgens mij heb jij het over "op en neer" knikken van het hoofdje, maar als ik het goed begrepen heb schudt het katje van TS eerder horizontaal.
Dat op en neer knikken is inderdaad normaal bij veel jonge katten
Nee, heen en weer hier.. Da heeft het aanschouwt, omdat ze in een knuffelige bui er stond vertoonde ze het braaf ook bij de Dierenarts..
die haar vervolgens half heeft verstikt om het hartje te kunnen luisteren omdat ze niet wilde stoppen met snorren.. hij had al van alles geprobeerd om r een beetje te irriteren, maar niets hielp en bij een snorrende kat kun je het hart niet beluisteren(dus vinger over het bekje en neus net zolang tot ze stopte met snorren.. snel luisteren want binnen enkele seconde stond ze alweer te snorren)
Dat had die van ons ook, nu bijna nooit meer last van. Dat spinnen bij de DA klinkt ook bekend, hahaa![]()
eindelijk een filmpje van kunnen vinden..
ik denk namelijk dat TS dit bedoeld..
dit is ook wat mijn kitten doet.
[ Video ]
overigens heeft die van mij het idd ook als ze probeert te ontwaken.
elenaMM77 schreef:die haar vervolgens half heeft verstikt om het hartje te kunnen luisteren omdat ze niet wilde stoppen met snorren.. hij had al van alles geprobeerd om r een beetje te irriteren, maar niets hielp en bij een snorrende kat kun je het hart niet beluisteren(dus vinger over het bekje en neus net zolang tot ze stopte met snorren.. snel luisteren want binnen enkele seconde stond ze alweer te snorren)
MoonChloe schreef:Ik heb inmiddels iets meer informatie over het indische katje, ze vertoonde dit hoofdschudden al toen ze werd gevonden. (Ze zijn gevonden langs een weg, werden geschat op 3 weken).
DA kon toen niks vinden. Het zou dus kunnen dat ze het al heeft vanaf haar geboorte of heel vroeg al.