Ik ben mijn konijntjes aan het trainen en ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit doen. Vast wel, toch?

Veel plezier!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiakefie schreef:Voor wie het leuk vindt, op mijn youtubekanaal staan verschillende trucs stap voor stap uitgelegd:
https://www.youtube.com/channel/UCvqu-B ... YRGeIRw5-Q
Ik ben nu bezig om een van mijn konijnen te leren schamenGaat al best aardig (zn pootjes voor zn ogen houden) alleen moet hij nog leren z'n poten stil te houden haha
Starza schreef:Ik meld me ook
Vlekje:
Vlekje is een 6 jarig hollandervrouwtje, ze is nog erg gezond en is nog erg actief
Snuffel:
Snuffel is een 2 en een half dwergkonijntje, net als vlekje een vrouwtje en kan erg goed springen en heel snel rennen!
Bubbles:
Bubbles, van Bubbles weet ik het ras & leeftijd niet maar hij ziet er nog kerngezond uit en ik schat hem zelf niet oud in. Bubbles is een ram en daarmee wil ik voornamelijk training doen!
Met Vlekje wil ik meer het rustigere makkelijkere werk doen en eerst kijken of ze het zelf leuk vind. Snuffel vind rennen etc. heel leuk dus energie genoeg. En met Bubbles wil ik eigenlijk zo een beetje alles doen.
Ik moet nog even kijken hoe ik met mijn konijnen ga beginnen en tips zijn altijd welkom.