Annie is een 7 jarig dwergkonijntje wie ik heb gekoppeld aan mijn 9 jarige hangoor dwergkonijn, Arie (gekocht bij fokker in 2006), in een dierenasiel. Sinds onze andere voedster kort geleden is overleden zat Arie alleen, vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een nieuw maatje.
Het koppelen met de inmiddels overleden voedster ging lastig. Het heeft dagen/ weken geduurd voor ze elkaar enigszins tolereerden en zelfs toen waren ze elkaar nog vaak aan het lastigvallen, zeker met voeren
Ik vond het opnieuw koppelen daarom ook redelijk spannend. Wat er gebeurde verraste mij echter volledig. Vanaf dat ze bij elkaar zijn gezet in het asiel, zaten ze tegen elkaar aan en elkaar te likken. De situatie veranderde niet, dus ik mocht ze mee naar huis nemen. Thuis, in het gebied dat van Arie is, zou het er natuurlijk anders aan toe kunnen gaan. Maar nee hoor, ze waren even rustig. Annie vond de nieuwe omgeving wat spannend, maar kwam al snel tot rust naast Arie
Inmiddels (pas) één dag verder, lijken ze nog steeds even blij met elkaar. Ik had geen fijner konijntje kunnen vinden om Arie mee te koppelen. Nu kan hij hopelijk tevreden zijn oude dag slijten 
Dan nu, wat foto's:
1. Annie, ze is kleiner dan Arie, maar met haar 7 jaar natuurlijk wel uitgegroeid

2. Een van de eerste dingen die ze deed, eten

3.

4.

5.

6. Arie, In conditie gaat hij langzaamaan achteruit. Ik hoop dat hij weer wat opleeft met een nieuw vriendinnetje

7.

8.

9. Ze hebben ook een aantal m2 gras en steen waar ze kunnen lopen. Echter durft Annie daar nog niet zo goed heen en Arie zit over het algemeen alleen graag buiten als het donker is of regent

Ik hoop dat jullie net zo veel genieten van mijn oudjes als ik doe
En wat mooi dat je een maatje voor Arie hebt gezocht