6 mooie jaren gehad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

6 mooie jaren gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 22:23

Met Utopia , Uto , Clown , Diva

Mijn dame , in 2009 uit Abbenes gekomen , anderhalf uur en ik was verliefd . Die oortjes op vliegtuigstand , o o wat was ze mooi :

Afbeelding

Zo klein , en die oren verraden al veel

Afbeelding

De diva look

Takkie overleed , Uto zat tot die tijd alleen. En dan is er een vrijgezel , en na een enorm moeilijke koppeling was het al gauw :

Afbeelding

Schouder aan schouder met Kerst

Afbeelding

Altijd schooien om eten , tot het einde heeft ze gewoon als een slootgraver lopen eten

Afbeelding

Lekker buiten in de ren

http://i85.photobucket.com/albums/k71/s ... 0_0700.jpg

Samen in de ren , heerlijk op zand want die hakken deden altijd zo snel zeer

Afbeelding

Diva look

http://i85.photobucket.com/albums/k71/s ... 250769.jpg

En tuurlijk eten , ook belangrijk element geweest

Afbeelding

Samen zij aan zij

Afbeelding
Puppy look

Afbeelding

En toen kwam de dag dat ik een viertal maken wou , is even goed gedaan maar helaas werd Utopia aangevallen door Nynke. Ze was wat zwakker , had E.C gehad en is doel geworden. Na de scheiding zijn de koppels omgekeerd , zij zit samen met Dobby en Kerst zit bij Nynke

Afbeelding
Afbeelding

Mijn clown , heerlijk vrolijk ding <3

Verhuizing 1 ivm haar gezondheid

Afbeelding

Verhuizing 2 ivm sloop huis

Afbeelding

Afbeelding
En dan de alllerlaatste foto samen voor het noodlot toesloeg

Woensdag ochtend vond ik haar , ze had al poosje wat moeite met evenwicht en ze viel af en de DA stond op de planning. Helaas is ze in hok uitgegleden , over het kleine randje gevallen en op haar zij beland. Ze kon niet opstaan en ik vond haar , ze was zeiknat en ijskoud opstaan lukte niet en in paniek de DA gebeld. Daar was ze 33 graden , onder de poep en urine en ik gaf haar geen kans. 3 dagen gevochten als een leeuw , nieren leken wat te zijn beschadigt en alles ging mis in haar koppie. Ze ging weer hard achteruit en de knoop maar doorgehakt.

Afbeelding

Een geweldig dier is weg , de vreetzak die alles at wat los en vast zat. De schat die elke week paar keer de hartjes van mini fans vervulde met liefde . De dame die altijd kwakkelde en altijd ziek was maar zo vrolijk , zo vaak verhuisd maar elke keer maakte ze er een feest van. De meid die mij 6 jaren lang elke dag aan het lachen maakte door haar acties , lieve meid doe Takkie de groeten. Ga lekker alles eten wat je met mate kreeg omdat je altijd plakpoep kreeg van van alles , eet lekker veel gras en hooi . Neem een feestbuffet , maak binkies doe dingen die je poten niet meer konden.

Nooit meer plakpoep
Nooit meer ongecontroleerde poten zonder stuur
Nooit meer Dobby je liefde geven
Nooit meer mij bijten als ik je oppak
Nooit meer pijnlijke klitten bij je staartje
Nooit meer borstelen
Nooit meer een aai geven
Nooit meer lachen als je de Uto blikt opzet
Nooit meer Uit mijn raam kijken als ik wakker word en je zien genieten van een wasbeurt van Dob of gewoon lekker aan het eten

Nooit meer Uto , uit het oog maar nooit uit mijn hart :*

01-05-09 / 27-11-2015

Juliette

Re: 6 mooie jaren gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 22:26

Heel veel sterkte, altijd naar om je vriendinnetje te verliezen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 16:19

Dankje

Vandaag opgehaald en begraven bij ouders , ze lag er op Uto manier bij heel vredig met achterpoten gekruisd. Heb er wel vrede

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 16:42

Heel veel sterkte Rebecca Y;(
Ik weet hoe gek je op haar was en zij op jou :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 18:21

Dankje Mir :*

Iedereen mist haar , kwam broer tegen onderweg naar huis met haar. Die heeft (gelukkig)ook nog even afscheid genomen , ze was de grote vriendin van mijn neefjes. De clown met haar streken , een legende is er door een stom ongelukje weg. Iedereen die kwam hield van haar , het valt niet te bevatten..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 20:27

Sterkte met dit verlies! Y;(

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 20:32

heel veel sterkte !!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 20:34

Heel veel sterkte!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 20:37

Ach wat sneu...dat het zo moest gaan....heel veel sterkte gewenst!!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 20:38

Sterkte toegewenst Rebecca!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 15:11

Dankjullie :*

Heb groen licht om haar weduwe naar het asiel te brengen , klinkt zo hard maar ik weet dat hij een prachtig leven gaat krijgen bij een nieuw gezin. Na 5 jaar is het alsof ik hem dump , maar ik weet zeker dat het veel beter is dan voor de rest van zijn leven alleen :)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 18:31

Juist dapper om die beslissing te maken Rebecca maar is wel moeilijk ben je er ineens twee kwijt (heb ik ook paar maanden geleden mee gemaakt ;( ) Maar hij heeft wel een topleven nu en dat geeft een beetje troost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 23:35

Oh ja , vreselijke beslissing maar het is egoïstisch hem alleen te houden omdat ik niks erbij wil. Heb recent een kitten in huis genomen en mezelf belooft bij sterfte niks erbij te nemen , volgende week maandag is het tijd en tot die dag ga ik extra genieten op onze manier. Lekker vol stoppen met lekkers , hij zal wel denken wtf heeft dat mens toch :')

Is wel gek , gordijnen open en dan zie ik 2 in hun hok en Dob zie ik bijna niet die zit in zijn hokje wat. Voer en dan staat er 1 bij het hekje , normaal waren het er 2 en dan beide met bekkie door het hekje. De oren die zo lekker flapperden als ze rende op haar manier , of lekker lomp floppen. Mooie herinneringen aan dat unieke konijn