Mijn dame , in 2009 uit Abbenes gekomen , anderhalf uur en ik was verliefd . Die oortjes op vliegtuigstand , o o wat was ze mooi :

Zo klein , en die oren verraden al veel

De diva look
Takkie overleed , Uto zat tot die tijd alleen. En dan is er een vrijgezel , en na een enorm moeilijke koppeling was het al gauw :

Schouder aan schouder met Kerst

Altijd schooien om eten , tot het einde heeft ze gewoon als een slootgraver lopen eten

Lekker buiten in de ren
http://i85.photobucket.com/albums/k71/s ... 0_0700.jpg
Samen in de ren , heerlijk op zand want die hakken deden altijd zo snel zeer

Diva look
http://i85.photobucket.com/albums/k71/s ... 250769.jpg
En tuurlijk eten , ook belangrijk element geweest

Samen zij aan zij

Puppy look

En toen kwam de dag dat ik een viertal maken wou , is even goed gedaan maar helaas werd Utopia aangevallen door Nynke. Ze was wat zwakker , had E.C gehad en is doel geworden. Na de scheiding zijn de koppels omgekeerd , zij zit samen met Dobby en Kerst zit bij Nynke

Mijn clown , heerlijk vrolijk ding

Verhuizing 1 ivm haar gezondheid

Verhuizing 2 ivm sloop huis

En dan de alllerlaatste foto samen voor het noodlot toesloeg
Woensdag ochtend vond ik haar , ze had al poosje wat moeite met evenwicht en ze viel af en de DA stond op de planning. Helaas is ze in hok uitgegleden , over het kleine randje gevallen en op haar zij beland. Ze kon niet opstaan en ik vond haar , ze was zeiknat en ijskoud opstaan lukte niet en in paniek de DA gebeld. Daar was ze 33 graden , onder de poep en urine en ik gaf haar geen kans. 3 dagen gevochten als een leeuw , nieren leken wat te zijn beschadigt en alles ging mis in haar koppie. Ze ging weer hard achteruit en de knoop maar doorgehakt.

Een geweldig dier is weg , de vreetzak die alles at wat los en vast zat. De schat die elke week paar keer de hartjes van mini fans vervulde met liefde . De dame die altijd kwakkelde en altijd ziek was maar zo vrolijk , zo vaak verhuisd maar elke keer maakte ze er een feest van. De meid die mij 6 jaren lang elke dag aan het lachen maakte door haar acties , lieve meid doe Takkie de groeten. Ga lekker alles eten wat je met mate kreeg omdat je altijd plakpoep kreeg van van alles , eet lekker veel gras en hooi . Neem een feestbuffet , maak binkies doe dingen die je poten niet meer konden.
Nooit meer plakpoep
Nooit meer ongecontroleerde poten zonder stuur
Nooit meer Dobby je liefde geven
Nooit meer mij bijten als ik je oppak
Nooit meer pijnlijke klitten bij je staartje
Nooit meer borstelen
Nooit meer een aai geven
Nooit meer lachen als je de Uto blikt opzet
Nooit meer Uit mijn raam kijken als ik wakker word en je zien genieten van een wasbeurt van Dob of gewoon lekker aan het eten
Nooit meer Uto , uit het oog maar nooit uit mijn hart

01-05-09 / 27-11-2015
) Maar hij heeft wel een topleven nu en dat geeft een beetje troost.