Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leffroi schreef:Een roofdier en een prooidier samen..
Nee, ik zou je rammetje lekker laten castreren en een leuke vriendin zoeken!
en als er dan iets met mijn nijn gebeurt kan ik het mezelf denk ik nooit vergeven want dan heb ik ervoor gekozen
ik heb al wel een heel leuk konijntje gezien in de dierenwinkel wat een schatje was dat maar eerst moet dan mijn konijn worden geholpen anders heb het ook geen zin nienke555 schreef:Love_animals: In het 'gezellig praten over je konijn' topic hebben we je al heel veel tips gegeven, ook over het castreren.
En een kat als vriendje beter dan een konijn als vriendje? Die website zou ik wel willen zien...
love_animals schreef:nienke555 schreef:Love_animals: In het 'gezellig praten over je konijn' topic hebben we je al heel veel tips gegeven, ook over het castreren.
En een kat als vriendje beter dan een konijn als vriendje? Die website zou ik wel willen zien...
Ja ze zeggen dat het niet zoon hele grote ingreep is maar toch ben ik nog niet gerust ik denk dat ik eens een dierenarts ga bellen mischien kan die me helpen
Dit is de link van de site http://www.hetkonijn.nl/index.php?optio ... &Itemid=22
love_animals schreef:Zou ik er ook een gecastereerde ram bij zetten want die voedsters zijn altijd zo agresief tegenover mensen en een voedster laten stereliseren is best wel een groote ingreep