Siebe is nu al sinds juli bij ons, en wat groeit die dondersteen hard!
Hij is echt ontzettend leergierig, heeft commando's snel door en lijkt er erg veel plezier in te hebben.
Ik zal hem eerst even voorstellen voor de mensen die hem nog niet kennen
Siebe
Reu
Friese Stabij(na)
07/05/15
Siebe heeft met mij inmiddels de basiscursus afgerond en we zijn nu met vervolgcursus 1 bezig, wat hij al goed oppakt
Het leek me wel leuk om even te laten zien hoe ontzettend mijn kleine makker is gegroeid!
1. Naar de dierenarts geweest en halsband gehaald, meneer was nog moe van alle nieuwe ervaringen!

2. Eerste basiscursus!

3. Eerste keer strand, en toen was ie al snel!

4. Lekker spelen in het park, gut wat vermaakt dat dropje zich goed, elke dag weer rennen en springen met allemaal vriendjes!

5. Nog een paar keer naar het strand geweest, dat vindt ie zo leuk:)

6. Trainen ging steeds beter en hij groeide ook heel snel!

7. Hij gaat ook mee naar stal, de eerste keer was wel een hele grote indruk hoor!

8. Tijdens zonsondergang vorige maand

(zusjes mogen ook wel even op de foto^^)

9. Vandaag, vlak voor het heel hard ging hagelen lekker naar het park geweest, wat is 'ie groot geworden:)

10. En nog omdat ik het nodig vind iets met Raymond te plaatsen

We genieten nog steeds elke dag van hem en het is een voorbeeldige pup
Bedankt voor het lezen, een reactie zou leuk zijn!
Hij is echt ontzettend leergierig, heeft commando's snel door en lijkt er erg veel plezier in te hebben.
Ik zal hem eerst even voorstellen voor de mensen die hem nog niet kennen
Siebe
Reu
Friese Stabij(na)
07/05/15
Siebe heeft met mij inmiddels de basiscursus afgerond en we zijn nu met vervolgcursus 1 bezig, wat hij al goed oppakt
Het leek me wel leuk om even te laten zien hoe ontzettend mijn kleine makker is gegroeid!
1. Naar de dierenarts geweest en halsband gehaald, meneer was nog moe van alle nieuwe ervaringen!

2. Eerste basiscursus!

3. Eerste keer strand, en toen was ie al snel!

4. Lekker spelen in het park, gut wat vermaakt dat dropje zich goed, elke dag weer rennen en springen met allemaal vriendjes!

5. Nog een paar keer naar het strand geweest, dat vindt ie zo leuk:)

6. Trainen ging steeds beter en hij groeide ook heel snel!

7. Hij gaat ook mee naar stal, de eerste keer was wel een hele grote indruk hoor!

8. Tijdens zonsondergang vorige maand

(zusjes mogen ook wel even op de foto^^)

9. Vandaag, vlak voor het heel hard ging hagelen lekker naar het park geweest, wat is 'ie groot geworden:)

10. En nog omdat ik het nodig vind iets met Raymond te plaatsen

We genieten nog steeds elke dag van hem en het is een voorbeeldige pup
Bedankt voor het lezen, een reactie zou leuk zijn!