Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
noox schreef:Nou mijn ouders willen niet dat ze op mijn bed gaan, ik zou wel kunnen kijken naar een optie om ze los te doen. Maar dan moet ik wel alles met knaagstrips beplakken denk ik, heb best veel hout in mijn kamer.
Ze zitten in een ren van ruim 4 m2, ik zou het ook graag wat groter hebben maar omdat ze in een hoek van mijn kamer aan de vloer hebben gevreten kan de ren daar niet staan. Ik zou het liefst ook een soort ondergrond met grip voor ze hebben op de vloer, maar geen idee wat dan.
En qua verveling, wat kan ik ze te doen geven? Vooral als ze thuis zitten terwijl ik op school ben denk ik dat ze zich best vervelen.
Oh ik heb nu al spijt dat ik dit topic heb geopend. Ik hou ontzettend van ze en ik wil ze echt niet weg doen, ik leer ze ook kunstjes maar de laatste tijd is het echt gewoon een uur nadat ik klaar ben met schoonmaken al een bende.
Ik heb het berichtje misschien een verkeerde toon gegeven, maar ik vind ze hartstikke leuk als ze niet zo super veel rommel maken. Ik wist waar ik aan begon, heb me super ingelezen en ik wil ze niet weg doen dus ik wil graag tips om het voor hen ook leuker te maken.

maar goed, probeer ze aandacht te geven, lekker eten, maak elke dag het hok schoon
en het moet helemaal over <LOL>
Gianti schreef:Ooh ik volg even.. mijn konijn besluit in 1x na jaren om der wc door de kooi heen te gooienik zat te denken aan een kattenbak met korrels dat ze daar hartelust in kan Graven maar niet overal ligt erna