Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik geloof met zo'n 3 dalmatiers en nog 2 andere honden, en natuurlijk mijn husky Pepper.
x_Anne_x schreef:Als het een wat grotere groep wordt lijkt het me heel leuk om mee te gaan. Ik zal dan een labrador en een Cairn terriër van beide 11 meenemen.
Woon in Zeewolde dus niet helemaal in de buurt maar stukje rijden is niet erg
Mizora schreef:Leuk! Hoe speelt jouw hond? Ik heb 2 middenslagpoedels van nu bijna 9 maanden en zit vanaf januari weer doordeweeks in Wageningen. Mijn ene dame kan alleen op hele veilige plaatsen los, dat is een schaduwjager (samen met nog wat dingen) en de ander vlucht voor lomp spel, dus daar hangt het wel wat vanaf. Ik kan er wel altijd 1 meenemen aan de 10m lijn of 8m flexi dus dan kan er alsnog gespeeld worden.
Tussen de marijkeweg en de haarweg zit een mininatuurgebied, waar vroeger het oude proefdiercentrum was.
xTiffani schreef:Nee dit is de eerste keer, maar misschien later wel vaker. Volgend jaar vanaf juli kan ik met de auto komen en dat scheelt 1 uur reizen. Die vrouw met de dalmaten is daar bijna elk weekend.
ZusJacobs schreef:xTiffani schreef:Nee dit is de eerste keer, maar misschien later wel vaker. Volgend jaar vanaf juli kan ik met de auto komen en dat scheelt 1 uur reizen. Die vrouw met de dalmaten is daar bijna elk weekend.
Zij zit niet op Bokt toevallig? Zoekt ze nog iemand die met haar mee wilt wandelen of dat niet?
xTiffani schreef:ZusJacobs schreef:
Zij zit niet op Bokt toevallig? Zoekt ze nog iemand die met haar mee wilt wandelen of dat niet?
Haha nee toevallig niet. Ik kan haar wel een berichtje sturen als je dat wil? Ik sta altijd wel open voor een wandeling dus mocht je eens hier in de buurt zijn.
Knakker schreef:xTiffani schreef:Aanstaande zaterdag heb ik nog een wandeling staan bij de edese heideik geloof met zo'n 3 dalmatiers en nog 2 andere honden, en natuurlijk mijn husky Pepper.
Ik kom er zelf niet vandaan, ik woon in Losser vlakbij enschede
leuk, hoe ver gaan jullie wandelen?