Als eerste, wil ik geen ruzie in dit topic.. Ik vraag om raad, niet om rare reactie's

We hebben een kitten van een half jaar oud. Al sinds de dag dat we haar opgehaald hebben, heeft ze diarree.
Ze was wat grieperig, en heeft hier een antitiotica kuur voor gekregen, we dachten dat ook de diarree hier door kwam.
Diarree ging niet weg, griep was over, behandeld voor giardia met Panacur.
Nogsteeds diarree, nog een keer voor giardia behandeld met een ander middel (kan zo niet op de naam komen, volgensmij Metronidazole).
Inmiddels nogsteeds diarree..
We hebben ook een paar x een kuur Finidiar geprobeerd, geen verbetering.
Ook heeft ze rare plekjes op het borst, zouden die hier mee te maken hebben?
Het andere kitten (jawel, we hebben 2 haha) hebben we ook behandeld want die had ook diarree,
na de laatste giardia kuur heeft die stevige drolletjes! Maar de andere nog niet

Inmiddels weet ik eigenlijks niet meer wat het nou is of kan zijn..
Ze is fit (hyperactief), drinkt en eet goed, en lijkt verder nergens last van te hebben.
Sinds een maand zijn we overgestapt van voer, ze kreeg eerst Felix & gekookte koolvis,
nu krijgt ze Royal Canin & Almo Nature vlees (1 helft van 1 blikje 70gram), brokjes staan er altijd. Moet goed zijn, zou je zeggen?
Foto van de plekjes:

We dachten eerst dat de plekjes misschien komen door het stoeien, maar als dat zo is reageerd haar lichaam er zo heftig op want het wordt direct dik.
Meer mensen die dit ooit meegemaakt/gezien hebben?
(Niet op de hoek van de straat gehaald)
De hygiëne lijkt mij iets waar het niet aan kan liggen..