Het beste idee van...? De klas?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Het beste idee van...? De klas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 13:56

Hoi!

Ik hoop dat het hier mag, twijfelde tussen School, Studie en werk.

Voor school moeten wij (een groepje) een Mini Onderneming bedenken. Omdat ik de opleiding Paraveterinair (Dierenartsassistente) doe moet dat met dieren te maken hebben. Logisch :)
Nu moeten wij iets bedenken, en dit ook echt gaan produceren en verkopen! Nu zijn we hard aan het brainstormen maar ik dacht, hey.. Bokt! Bokkers hebben altijd zulke goede ideeën!

Dus ik hoor graag of jullie mij kunnen helpen. Alle gekste ideeën mogen aangeboden worden.
Hebben jullie nou echt nog iets wat jullie missen/nodig hebben in het dagelijkse (dieren)leven? :D

Eline_S_S

Re: Het beste idee van...? De klas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 14:02

Hmm. Je hebt voor handdoeken altijd van die droogrekken die warm worden. Misschien eentje maken voor dekjes, peesbeschermers en singels oid? Ik erger me er altijd aan dat het zo sloom droogt. Kost wel veel stroom natuurlijk.

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 14:07

Springteugels alleen dan met western teugel lengte. (in meerdere kleuren).
Kan ik nog steeds nergens vinden. en als buitenrijder met westernzadel.
Vindt ik de westernteugels te glad en onhandig, maar de springteugels zijn te kort.

Lampjes die je makkelijk aan bijv. een kruiwagen kan maken, maar ook weer makkelijk los kan maken. Voor wanneer je in het donker moet mesten.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 16:23

Thanks voor de ideeën! Het liefst wel een hond/kat idee, want helaas is niet iedereen van de paarden binnen mijn groepje :D

sanne1992

Re: Het beste idee van...? De klas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 08:54

Een soort matje wat de kattenbakkorrels op vangt als een kat van de kattenbak komt.
Wij hebben er 1, en kan geen andere vinden. Maar de katten springen half over het matje heen, waardoor deze geen effect meer heeft.
Edit: dat doen ze niet omdat ze bang voor het matje zijn, maar omdat ze even zo'n hupsel uit de kattenbak maken.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 13:03

Dankje!! We nemen hem mee :)