show je schildpadjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lolotjeh

show je schildpadjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 16:21

ik heb 2 geweldige schildpadden en ben er zelf erg gek op ze.
je zal wel denken schildpadden?? die zijn zo traag en doet de heledag niks dan alleen zonnen en zwemmen.
toch is het allemaal niet waar en is het juist het tegen overgestelde dan wat veel mensen denken over deze beestjes. het zijn actieve vlotte dieren en hebben duidlijk een eigen wil ze gaan hen eigen gang en zijn tevens ook heel makkelijk te verzorgen ondanks ze bekent staan als grote vervuilers zijn het toch geweldige beesten om naar te kijken.
ik zal eerst even een paar foto's van mijn schildpadden plaatsen dan is het aan jullie om je eigen te showen.

Afbeelding
dit is de oudste schildpad die ik heb maar ook echt de liefste die je maar tegen kan komen. het is een zaagrugschildpad vrouwtje genaamt Natsu.

Afbeelding
dit is een lekker pittig ding waar je bij moet oppassen dat hij niet aan je vinger hangt :+ de soort is een geelwangschildpad genaamt yukio

Afbeelding
en als laatste nog een geelwangschildpad
helaas leeft dit schatje niet meer door plotselinge ziekte wat nog steeds onbekend is wat het is geweest wil ik hem toch nog in het zonnetje zetten met die puppy oogjes.

leuke tips en adviezen over de verzorging zijn altijd welkom maar houd het wel positief en gezellig.
nu laat ik het aan jullie over.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:26

Dit zijn de mijne, ik heb er 15.
Zomers buiten en in de winter binnen.
En ik heb ook nog 2 landschildpadjes.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Birdie60 op 16-11-15 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt

lolotjeh

Re: show je schildpadjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 16:29

oh leuk een vijver waar ze alle ruimte hebben en alle zon kunnen mee pakken voor zo lang het mogelijk is.