Mijn silent spinner is dus niet stil, het maakt echt een heel erg vervelend pok geluid waardoor ik niet kan slapen. Heb er over internet niks kunnen vinden, het radje staat niet tegen het glas aan en het gekleurde gedeelte zit niet los.. Het is nu al een tijdje dat dat ding zo'n geluid maakt, en ik word er een beetje gek van. Iemand enig idee hoe dit komt en of dit optelossen is ? Ander radje wil ik doen, als er niks anders is, maar wat is dan een goede optie? Weer een silent spinner zie ik niet zitten
Was er idd al mee terug gegaan ivm de slag, daar in de winkel deden alle silent spinners dat en volgens hun zou de hamster er geen last van hebben.. Het is nu al bijna een maand geleden, kan ik er dan nog mee terug gaan?
Proberen kan altijd! Je moet er anders toch heen voor een andere
Weggebokt
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-15 00:36
Gianti schreef:
Insmeren met sla olie
Ik denk niet dat dat het op gaat lossen.. Hij loopt verder wel soepel en piept absoluut niet qua geluid, het lijkt eerder dat er ergens een blokkade zit waardoor ie zo pokt. En omdat hij ook zo raar draait denk ik dat het daar door komt
Maartje1990
Geplaatst: 13-11-15 01:04
als je 'm losmaakt van dat ding en je houdt dat hendelgevalding vast met je hand en je draait dan, maakt die dan datzelfde geluid?
Nee, dan niet. Ook niet als ik hem zelf rond draai. Alleen als de hamster erin loopt
Gentlegiant
Geplaatst: 13-11-15 01:16
Wat vervelend en daarom heb ik dus de flying sauger
Maar door gewicht d'r in gaat hij dus draaien alsof er een slag in zit? Dan lijkt het wel of die te veel speling heeft zou hem dus ook terug brengen en een normale eisen die wel draait zoals hij moet draaien (misschien een productie fout?) Kun je hem nergens aandraaien? Mijn mening is dat die teveel speling heeft op de as waardoor hij uit balans raakt met gewicht d'r in Of iets met de kogellagers en anders het geld terug
Die wat ik heb (flying) maakt helemaal geen geluid en ben er heel blij mee Daar naast heb ik nog een plastic radje van savic die gaat d'r binnenkort uit hij is toch te klein aangezien m'n hamster aan het groeien is
Hier lijkt ook of er een slag inzit , hamster rent mooi door (overgewicht dus hop extra afvallen xd) hij tikt momenteel alleen tegen het glas dus weer verzetten maar verder prima rad voor mijn raddraaier
Dan koop ik een nieuwe want m'n nachtrust word er niet beter op zo. Ik zat te denken aan een flaying saucer, maar ben bang dat ik weer een productie fout krijgt