Nooit verwacht hier een bericht neer te zetten op deze manier. Niet zo snel althans.
Gisteren hebben wij mijn maatje, lobbes, teamgenoot en leermeester moeten laten gaan. Het gevecht, die amper 48 uur duurde, was klaar. Vocht achter de longen, niet meer op willen staan, niet meer willen eten, en vermoedelijk tumoren in de maag. Hij had het zwaar, en na al die jaren trouw te zijn geweest aan ons, was dit het laatste stukje respect wat wij hem konden geven.
We hebben zoveel dierbare momenten meegemaakt dat ik heb besloten om uit ons laatste jaar maar een greep van foto's te pakken. Een laatste keer hier op bokt, mijn Rosco

1. Koekjes vangen bijvoorbeeld

2. Nieuwe lens testen

3.

4. Zomer 2015...lekker afkoelen

5.

6.

7. Waaibomendag

8. 15 km gewandeld op 3 oktober, de topper!

9. Poseren voor mijn lens, op een bankje in het bos.

Maar behalve oude lobbes zijn heeft hij natuurlijk ook zijn jongere jaren gehad

Natuurlijk kan er geen bokt carrière voorbij gaan zonder fotomeetings. Zo is hij model geweest in Bussloo (Rasgroep 8 fotomeeting) en bij mijn eigen fotomeeting, Old but gold
11.

12. Stoere bink

13.

14.

15. In zijn eigen dekentje

Needless to say, hij was mijn trots. Van hem heb ik zoveel mogen leren.
Er is een eind gekomen aan zijn leven hier op aarde, maar hij leeft voort in onze harten.
Vaarwel vriend, kneutebreut...lobbes, rossiepos, hontiepond...ik mis je nu al. Bedankt voor alle mooie herinneringen

[BB-ITP] Rosco en Storm, even voorstellen :)
[BB-ITP] Volg 4 dagen hondenoortjes
[BB-ITP] In de ochtenddauw op stap met de honden
[BB-ITP] Rosco en Storm in de zon en sneeuw
[BB-ITP] Kunnen honden sneeuwziek worden?
[BB-ITP] Je weet pas écht dat het waaibomendag is als...
[BB-ITP] Herfst, nieuwe lens en maffe beesten