In 2012 heeft zij dan een nestje gehad van 2 baby's, waaronder Wokkels!
Hier is ze 18 dagen oud, voor het 1st uit het nest.

Dan 1 maandje oud, samen met de mama. (Zo zie je het grootte-verschil
)
Bijna 2 maandjes, samen met haar broertje.

Daarna is het broertje naar een nieuw huisje gegaan en bleven ze met zijn 2tjes over..

Zoals je ziet springt ze graag overal op en af!
Ze groeide nog wat en werd steeds mooier.

Daarna werd de Selfie populair, dus dat moest ze ook even testen.

In 2014 heb ik Chester gekocht, een mannetje dat Wokkels zou mogen gaan dekken.

En in 2015 was het dan zover.. Of? 3de keer, goede keer zeggen ze altijd..
-De 1ste dekking was blijkbaar niet gelukt en Wokkels was slechts hevig schijnzwanger.
-De 2de dekking was wel gelukt, maar er was slechts 1 baby. Hierdoor heeft deze goed kunnen groeien in de buik, was daardoor al veel te ver ontwikkeld en is tijdens de bevalling gestorven.
Eigenlijk wou ik hierna al stoppen, maar mijn DA vond dat ik het toch nog 1x mocht proberen en gaf me terug moed.
En die keer is dus gelukt! 4 baby's werden geboren op 17/09/2015 (wat eigenlijk 16/06 had moeten zijn
)
Jammer genoeg is 1 van de baby's nog gestorven op 1 maand oud.. De reden is onbekend.
Het meisje, Flou, dat ik zelf ga houden.

Dat was het, bedankt aan iedereen dat mijn topic heeft gelezen!
echt van die bolletjes wol, hahah
....

alsjeblief zeg
Ik bedoelde idd de chips soort. 
en TS heeft leuke kleine konijntjes.. En zelf ook leuke ouders. Ik zeg niet dat het mag. Ik zeg alleen dat ik het niet snap. Er zijn gewoon al zoveel dieren en waar gaat dat overschot heen? De gelukkigen komen in een opvang. Als je dan konijntjes wilt haal ze dan daar vandaan ipv zelf te fokken.. want het niet gelukkige overschot, die niet bij een opvang komen, wachten een slecht lot.. Hoeveel gezinnen zijn er wel niet die geen verstand hebben van die beesten, 1 konijn nemen die leuk is voor de kinderen, in een klein kooitje, na een paar weken/maanden kijken de kinderen er niet meer naar, vind moeders het teveel werk en zet hem op marktplaats, waar al zoveel anderen konijnen staan, krijgt hem niet verkocht waardoor die alleen ergens achteraf in de schuur of tuin staat in een kleine kooi en daar zijn leven slijt. Of dood vriest omdat ze denken dat een binnenkonijn het in de schuur of tuin het wel red, zonder maatregelen tegen de kou of een wenningsperiode. Of ze zetten hem los in de natuur, denkende dat het wel kan en na 1 dag is die opgevreten door een vos of roofvogel. Ik zou persoonlijk niet willen bijdragen aan dat overschot en snap niet dat anderen dat wel doen. Daarom dat ik er zo niet echt positief op reageer. Maar goed, als ze het wel doen, oké.. Niet aan mij om te zeggen dat mag niet. Ik snap het alleen niet. Maar dat neemt niet weg dat het schattige konijntjes zijn. En een nest zelf grootbrengen is altijd leuk. Mijn moeder had vroeger ook altijd jonge konijntjes en het is erg schattig en leuk. En ik wens TS er veel plezier mee.