Voor iedereen die commentaar wilt geven over de manier van het houden van mijn kat graag geen commentaar of graag via pb, daar geef ik met alle liefde antwoord op al je vragen.
Mijn kat is een binnenkat van nu een halfjaar oud. Ze gaat graag mee wandelen aan het leibandje als ik met de hond ga wandelen. Bij Halloween is ze in de nacht 2 uur mee buiten geweest aangezien ik in de organisatie van een spel zat en ik een heks was (daar hoort een kat natuurlijk bij
). Toen merkte ik al dat ze koud kreeg en heb ik haar ook lekker warm in mijn jas laten zitten.Nu gaan we begin februari met het hele gezin ene weekje naar de belgische kust (buiten vakantieperiode, dus dan is het lekker rustig). De hond mag mee en krijgt lekker warm haar jasje (ze heeft zo'n è iets) aan. Nu denk ik dat als het wat kouder is mijn katje ook koud zal hebben, maar er worden natuurlijk geen kattenjasjes gemaakt. Nu vroeg ik mij af welk waterdicht jasje ik het best voor mijn katje kan kopen? Ze is vrij klein (2kilo 200 gram ongeveer) en erg groot zal ze niet worden, haar mama is ook een kleine poes.
Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben of die me iets kunnen aanraden? Liefst niets te duur (geen 100 euro ofzo), aangezien ze dit niet vaak zal dragen.
ze kan dan net al ze thuis doet lekker wandelingen maken met mijn hond. Dit doet ze graag 
Minoes heeft chronische niesziekte waardoor zij meer last heeft van de kou in de winter