Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snel naar de DA zou ik inderdaad zeggen..
donjalover13 schreef:ah dat hadden wij ook! mijn moeder vond het eigenlijk niet nodig om naar een dieren arts te gaan, omdat de DA kosten al 3 keer zo duur zijn als het beestje zelf.. mocht hij hele erge pijn hebben gehad waren we wel gegaan. hamstertje schuifelde rustig door en leek zelfs heel vrolijk.. na een aantal dagen viel zn oogje er uit (denken we) en nu heeft ie een spleetje, maar verder is het nog een heel vrolijk beestje hoor ! en we houden het goed in de gaten.
Dus je onthoud een dier medische zorg omdat de aanschafprijs lager was dan de dierenartskosten kunnen zijn? Schandalig...donjalover13 schreef:ah dat hadden wij ook! mijn moeder vond het eigenlijk niet nodig om naar een dieren arts te gaan, omdat de DA kosten al 3 keer zo duur zijn als het beestje zelf.. mocht hij hele erge pijn hebben gehad waren we wel gegaan. hamstertje schuifelde rustig door en leek zelfs heel vrolijk.. na een aantal dagen viel zn oogje er uit (denken we) en nu heeft ie een spleetje, maar verder is het nog een heel vrolijk beestje hoor ! en we houden het goed in de gaten.
donjalover13 schreef:ah dat hadden wij ook! mijn moeder vond het eigenlijk niet nodig om naar een dieren arts te gaan, omdat de DA kosten al 3 keer zo duur zijn als het beestje zelf.. mocht hij hele erge pijn hebben gehad waren we wel gegaan. hamstertje schuifelde rustig door en leek zelfs heel vrolijk.. na een aantal dagen viel zn oogje er uit (denken we) en nu heeft ie een spleetje, maar verder is het nog een heel vrolijk beestje hoor ! en we houden het goed in de gaten.

Leffroi schreef:donjalover13 schreef:ah dat hadden wij ook! mijn moeder vond het eigenlijk niet nodig om naar een dieren arts te gaan, omdat de DA kosten al 3 keer zo duur zijn als het beestje zelf.. mocht hij hele erge pijn hebben gehad waren we wel gegaan. hamstertje schuifelde rustig door en leek zelfs heel vrolijk.. na een aantal dagen viel zn oogje er uit (denken we) en nu heeft ie een spleetje, maar verder is het nog een heel vrolijk beestje hoor ! en we houden het goed in de gaten.
Dus jij denkt dat je oog er uitvallen pijnloos gaat? Dat vind ik wel een erg bekrompen gedachte...
donjalover13 schreef:mensen hou je lekker bezig met oets waar de TS wat aan heeft en hou je commemtaar op mij lekker voor je! hamster is verder prima gezond nu en er is niks mis mee behalve dat hij een spleetoogje heeft.
SindyKaya schreef:donjalover13 schreef:ik denk zeker niet dat het pijnlops ging. maar de hamster leek er geen problemen mee te hebben.
Dierenmishandeling, echt letterlijk dierenmishandeling
donjalover13 schreef:er word hier heel goed voor de beestjes gezorgd, dus om meteen iemand uit te maken voor mishandelaar slaat ook helemaal nergens op!