Ik heb een hondje snuffie. Ze is een malteser van 12 jaar oud en is altijd mijn enige huisdier geweest. Sinds juli loopt er thuis een 2e rebel rond, mijn katje Phoenix. Wonderbaarlijk genoeg klikt het vrij goed tussen die 2.
Nu vonden we sinds eind augustus ongeveer door het hele huis kattenbakgrind en af en toe zelfs een drol uit de kattenbak (je zag het grind eraan hangen, dus die was niet op die plek gelegd). De eerste verdachte natuurlijk de kat... Tot gisteren. Ik was alleen thuis en de kat lag op mijn buik te slapen in de zetel toen ik gerommel bij de kattenbak hoorde. Zo stil mogelijk ben ik naar de bak geslopen en betrapte ik mijn hondje die de inhoud met haar mondje eruit haalde en door het huis verspreide. Ik heb haar hiervoor op haar kop gegeven en daar weggestuurd, maar ik vrees dat daarmee het probleem niet opgelost is.
De dierenarts waarschuwde mij ervoor toen we met mijn katje waren dat de hond dit kon gaan doen en ze zo worminfecties kon krijgen.
Half november moet ik weer bij de dierenarts zijn dus dan vraag ik sowieso wat hij denkt dat ik hieraan kan doen. Maar nu vroeg ik me af of hier bokkers zijn die hier ervaring mee hebben?
Dit is het rebelse duo dat mijn huis op stelten zet:

Ze is namelijk echt een hele kleine poes (half jaar oud en maar net 2 kilo)
Werkte prima! Zelfde met het eten trouwens, die stond in de krabpaal
hond niet?