Gps tracker voor poes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Gps tracker voor poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 21:35

Hoi hoi,

ik heb helaas nogal een vechtersbaas van een poes, dit bezorgt me heel wat zorgelijke uurtjes als madame eens ongewoon lang van huis blijft (uurtje is normaal maar zoals nu is ze al 5 uur weg) ik maak me zorgen, ze komt normaal altijd als ik haar roep, nu komt ze niet en het is niet de eerste keer dat dat gebeurt.

Ik wil dus graag een GPS tracker aanschaffen voor het kleine mormel zodat ik mijn rust weer een beetje heb, maar heeft iemand ervaring met deze trackers? En zo ja, welke merken?

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:41

Ik heb er 1 gehad voor onze kat :j
Gewoon via Ebay.com gehaald en hij werkte prima.
Het merk is Tkstar GPS Tracker TK909 prijs was rond de 40,- euro incl verzending.

Ik had hem trouwens omdat onze kat nogal aan het buurten was bij mensen en zomaar naar binnen liep. Dan was ik haar dagen kwijt en wist ik niet waar ze was omdat ze dan binnen werd gehouden door die mensen :)

Xyris

Re: Gps tracker voor poes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 18:07

Thanks :) ik ben een beetje huiverig voor Ebay, is toch allemaal Amerika? Of niet meer?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:10

1 van mijn stalkatten heeft een Tile aan het halsbandje, helaas leveren ze die niet meer in Nederland, maar het idee is hetzelfde. Het bereik is alleen niet super, vanmiddag was het ook weer "buiten bereik". Maar inmiddels is het beestje al 2 1/2 jaar oud, dus die weet de weg wel :+

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:10

Oh lieve schat, je loopt echt een beetje achter :+
Ebay is wereldwijd, zelfs voor dingen direct uit China is het een prima bron. Moet je meestal wel paypal hebben.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:11

Heb je fb? Kijk dan even bij Martha hoeve Texel. Is een ruiterzaak maar zij heeft sinds kort ook zoiets in het assortiment. Staat iets over op haar fb pagina.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:13

Rex_Rolfo schreef:
Ebay is wereldwijd, zelfs voor dingen direct uit China is het een prima bron. Moet je meestal wel paypal hebben.

:j :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:30

Xyris schreef:
Thanks :) ik ben een beetje huiverig voor Ebay, is toch allemaal Amerika? Of niet meer?

Ik bestel altijd via Ebay.com en nog nooit klachten gehad. Je moet soms wel even geduld hebben voordat je het binnen krijgt, maar je betaald dan ook aanzienlijk minder als wanneer je hetzelfde apparaat in Nederland zou willen halen. :j

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:35

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 18:39

die petloc8tor heb ik gehad, werkte voor geen meter: 1 kat was hem meteen na 1 dag kwijt en bij de andere werkte de afstandsbediening niet. Heb er nooit een kat mee gelokaliseerd

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 20:53

oei... dat is wel zonde van het geld dan :\

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 23:58

Rex_Rolfo schreef:

:') ik voel me nou net mijn moeder als ze zegt dat ze niet weet wat bluetooth is... Ik ga kijken! Scheelt inderdaad een hoop in vergelijking met andere bedrijven ^^. Ik zal ook bij Martha hoeve kijken.

Het idee van GPS vind ik prettig, mijn kat hoort officieel op het dakterras te blijven maar sinds een paar dagen komt ze er vermoedelijk ook af (na een jaar altijd netjes op het terras te zijn gebleven). 3 Weken geleden is ze gebeten in dr poot door een andere kat en kon toen bijna niet meer lopen. Het dakterras weer op komen zou onmogelijk voor haar zijn als zoiets weer gebeurt en het is hier 1 groot doolhof van huizen, tuintjes, garages en ga maar door plus vrij veel herrie van een spoorweg nabij dus als ze ergens binnen achter of tussen zit kan ik haar waarschijnlijk niet horen. Nu kan ik haar tenminste nog vinden. Daarnaast vind ik het wel interessant om te zien wat ze allemaal uitspookt ^^. Ze blijft me verrassen.

Snolletje:
Afbeelding

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 00:31

Serieus he, heet je kat Snolletje?

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-15 00:50

Siersma schreef:
Serieus he, heet je kat Snolletje?

_O- You made my day :') nee ze heet Soraya maar als ze vervelend is noem ik dr nog wel eens snol(letje)

Ik ken trouwens 2 katten die heten Stoffer en Blik >;)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 00:53

Vond het al zon ehhm aparte naam haha. Zelf heb ik er 1 die heet Floddertje dus zal niet teveel zeggen.