Het is nog maar net 2 weken geleden dat ik dit topic maakte [BB-ITP] Dierendag is..
Dat 2 weken later die dubbele kooi in zo'n ramp uit zou lopen had niemand verwacht. Vannacht zijn allebei mijn konijnen met grof geweld vermoord, Parker ligt onder het schot waarmee de kooien verbonden waren en Kato hangt in de heg, er is geprobeerd om haar mee te nemen maar ze is vast blijven hangen in het gaas.
Bij beide is de keel doorgebeten en hun hoofdjes zijn aangevreten
Ik heb het zelf gelukkig niet gezien, ik onthoud ze liever al spelend in de tuin. Ik ben er echt kapot van, het is nog maar een maand geleden dat we Kato net konden redden omdat ze gestopt was met eten door stress en nu dit
Ik kan me ook amper voorstellen hoe afschuwelijk het voor hun moet zijn geweest vannacht, de sleepsporen zijn gewoon te zien.. We denken dat een vos of een marter ofzo het heeft gedaan, vorig jaar zaten rondom de kooi veel graafplekken (we dachten toen dat er gewoon een konijn op de een of andere manier de tuin is was gekomen) en de doorgang is gewoonweg te klein voor een kat.
Kato hadden we al 7 jaar, Parker is vorig jaar november hier komen wonen nadat Kato's vriendinnetje was overleden. Ik kan zonder twijfel zeggen dat ze het hier heel goed hebben gehad, maar een slechter einde dan dit kon ik niet bedenken
Ik zei laatst nog dat het zo fijn zou zijn als ze samen dood konden gaan maar dit bedoelde ik niet.. 
Ik noemde ze altijd een getrouwd stel, het was echt de perfecte combi, meteen al bij het koppelen. Ze lagen altijd tegen elkaar aangeplakt, wasten elkaar, renden samen door de tuin.
Ze aten altijd gezellig samen.

Gelukkig hebben ze de laatste tijd heel veel buiten gespeeld, bijna elke dag ging 's ochtends de deur van de ren open en dan huppelden ze de hele dag door de tuin.

Ik ga ze echt missen, het waren geen knuffelige konijnen maar het zijn gewoon heerlijk vrolijke beesten om naar te kijken. Kato kwam me ook altijd begroeten en snoepjes halen sinds we haar 'gered' hebben.
Ons te goed willen zijn heeft ze gewoon de kop gekost, als die tunnel naar de ren er niet was gemaakt had er nooit iets in kunnen komen. Echt zo ontzettend hard.
Dit is die tunnel, Parker lag dus onder een van de schotten aan de zijkant.. http://www.bokt.nl/img/Q1V24j.jpg
Rust zacht schatjes, vergeten zullen we jullie niet

Nou zit er ook een stukje gaas aan de voorkant redelijk los zagen we vanmiddag dus vroeg of laat zou het toch gebeurd zijn..