Mick op reis!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PeerAppel

Mick op reis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 21:33

Beide helemaal nieuw op dit gedeelte van bokt, maar toch wilde ik ons (vooral Mick) even voorstellen.

Dus, meet Mick. Onze 6-jarige zwarte Labrador reu. Hij woont sinds eind augustus bij ons.

Afbeelding

Afbeelding

Dagelijks reis ik zo'n 1,5 uur in de trein en af en toe zie ik dan weleens een hond in de trein. Het leek me geweldig om Mick dan een keer mee te nemen naar Groningen, met de trein. Maandag was ik een dagje vrij en ik wilde eigenlijk toch al even wat drinken met vriendinnen in de stad, dus onwijs spontaan besloten dat Mick ook wel meekon.

Samen zijn we naar het station gelopen waar hij braaf wachtte tot de trein kwam. Hij vond het eerst wel wat vreemd en vooral het gat tussen het perron en de trein, maar hij sprong er heel braaf in.

Afbeelding

Vervolgens gingen we nog een stukje met de bus en nadat hij vrolijk de buschauffeur had begroet, ging hij rustig uit het raam zitten kijken.

Afbeelding

En toen bestemming bereikt! Trots op de trappen op de Grote Markt in Groningen.

Afbeelding

We moesten nog even wachten op vriendinnen, maar dat vond hij prima. Hij lag hartstikke rustig op de Grote Markt om zich heen te kijken.

Afbeelding

Daarna weer teruggelopen vanaf het centrum naar het CS, wat best wel wat is voor hem. Hij is echt een onwijze allemansvriend dus het liefst begroet hij iedereen die hij tegenkomt. :') Maar het is keurig gelukt! Toen we op het CS langs de rode Arriva trein liepen wist hij ook al precies dat we daar weer in moesten. In de trein natuurlijk weer vrienden gemaakt en iedereen bij langs geweest. :')
Uiteindelijk moe, maar voldaan het laatste stukje nog met de trein zonder zijn nieuwe vrienden.

Afbeelding

Ik ben hartstikke trots op hoe hij het gedaan heeft, zo voor de eerste keer met de trein en in een grote stad. Zeker voor herhaling vatbaar! :D

Afbeelding

byjou1983Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:31

Wat leuk! En wat een prachtige hond! Zo lief ook :D
Jammer dat ik niet in die trein zat, ik was zo vrienden geworden *\o/*

_KiMbErLeY_

Re: Mick op reis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 13:31

Aaaah wat een leuk topic Pernille!! :j

Hij is knap!!

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 20:09

Wat een knapperd :) ze hebben ook allemaal zon vriendelijke kop, wij hebben een teefje van 8. <3

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 11:21

Wat een prachtige Lab!

aiselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 14:55

Wat een knappe labrador!
En leuk dat hij het zo goed heeft gedaan met de trein, bus en in de stad.
Voor hem zal het vast ook veel indrukken hebben gegeven.
Hij zal dit wellicht bij zijn vorige eigenaren nog niet eerder hebben gedaan?
Maak gerust vaker topics van hem want het is echt een knapperd!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 12:04

lief dier, leuk he zo met je hond op stap!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-15 09:11

Bedankt voor alle lieve reacties. :D Ik denk inderdaad dat dit zijn eerste keer met de trein was. Hij keek wat vreemd naar het gat tussen het perron en de trein en vond het heel vreemd als er mensen uitstapten.

Bambiliny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:24

Knappie!! Leuk he met je hond op stap!! Vorig jaar ging ik met mijn windhondje naar het strand met de trein. Ze is ook meerdere malen mee geweest het vliegtuig in :+