Hondje River geadopteerd!!! <3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmutjuh89

Hondje River geadopteerd!!! <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 16:49

Hallo allemaal,

Vorige week hebben mijn vriend en ik bij RSDR een jonge pup van 4 maandjes oud geadopteerd! <3 Afgelopen vrijdag zijn ze met een volle bus honden + 1 kat vanuit Roduzem Bulgarije richting Spijkenisse gereden om de geadopteerde honden met hun nieuwe baasjes te herenigen. Het was een rit van 2,5 dag. Onze kleine River zat er ook bij!! Helaas moesten mijn vriend en ik tot woensdag werken, waardoor River naar een fostergezin in Spijkenisse is gegaan, maar ik krijg via facebook elke dag foto's en filmpjes toegestuurd. Woensdagavond gaan we haar dan eindelijk halen, kan werkelijk niet wachten!! *\o/* We zijn helemaal verliefd!!! <3 <3 <3

Laat ik jullie voorstellen, onze nieuwe aanwinst! <3:
https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5699C638

CustomSAN

Re: Hondje River geadopteerd!!! <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 17:12

Leuke hond, veel geluk samen.

LSnuitje

Re: Hondje River geadopteerd!!! <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 20:36

Wat een prachtig dier! En wat leuk, nog een Bulgaartje. Wij hebben ook een Bulgaars ex-zwefhondje, en het is zo'n leukerd! Heel slim ook :)

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 21:50

Dankjewel!! Wat leuk LSnuitje! Kreeg net ook weer een reactie van nog iemand die een bulgaartje geadopteerd heeft, echt heel erg leuk! Wat zijn jouw ervaringen van de beginperiode? :D

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 11:44

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 12:35

Is 1 van jullie de komende periode vrij voor het bulgaartje? Zwerfhonden kunnen zich nogal angstig voelen in het begin als ze in hun eentje in een huis moeten verblijven.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:48

Kimmutjuh89 schreef:
Dankjewel!! Wat leuk LSnuitje! Kreeg net ook weer een reactie van nog iemand die een bulgaartje geadopteerd heeft, echt heel erg leuk! Wat zijn jouw ervaringen van de beginperiode? :D

In het begin was ons hondje heel onzeker! Hij kon niet aan een lijntje meelopen en schrok van de gekste dingen zoals een tak tussen het gras, een prullenbak, een kaars op tafel etc.. Omdat hij het niet gewend was. Ook durfde hij niet buiten te plassen, dus de eerste dag deed hij het binnen :( Maar daarna kroop hij uit zijn schulp, en kwam er een super leergierig en enthousiast hondje naar buiten! Ik heb nog elke dag plezier van hem :j

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:49

Sassol schreef:
Is 1 van jullie de komende periode vrij voor het bulgaartje? Zwerfhonden kunnen zich nogal angstig voelen in het begin als ze in hun eentje in een huis moeten verblijven.

Oh dat hadden wij in het begin ook.. Hij was gigantisch angstig. Maar met de juiste training (en lekkere koekjes) kon hij na 1 a 2 maanden vlekkeloos alleen thuis zijn.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:51

Bij Otis ging er na 3 dagen een knop om, toen waren we heel leuk en besloot hij geen ontsnappingspoging meer te doen en ging niet meer in zijn schuilplek in de tuin. Maar er zijn nog wel dingen waar je aan merkt dat hij het niet leuk heeft gehad. Mannen vind hij over het algemeen minder leuk dan vrouwen en kinderen gaat heel goed. Gister pakte ik een stokbrood van het aanrecht en hij dook ineen, herstelt zich wel weer vrij snel.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:58

Jis_ schreef:
Bij Otis ging er na 3 dagen een knop om, toen waren we heel leuk en besloot hij geen ontsnappingspoging meer te doen en ging niet meer in zijn schuilplek in de tuin. Maar er zijn nog wel dingen waar je aan merkt dat hij het niet leuk heeft gehad. Mannen vind hij over het algemeen minder leuk dan vrouwen en kinderen gaat heel goed. Gister pakte ik een stokbrood van het aanrecht en hij dook ineen, herstelt zich wel weer vrij snel.

Hier ook een mannenangst! Vooral breed gebouwde mannen met petjes/zonnebrillen vind hij heel eng. Kinderen vind hij ook maar niks.. :(