Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het was een stuk makkelijker maar vooral goedkoper toen ze nog goed brokken at haha.Mischa schreef:Schildklier is niks mis mee.
Natuurlijk waren er wel wat afwijkende waardes als je die naast die van een jong dier zou leggen. Zoals de eiwitten in het bloed. Maar het was allemaal niet noemenswaardig.

Mischa schreef:Schildklier is niks mis mee.
Natuurlijk waren er wel wat afwijkende waardes als je die naast die van een jong dier zou leggen. Zoals de eiwitten in het bloed. Maar het was allemaal niet noemenswaardig.
Ik woon daar niet meer, en ik krijg mijn ouders echt niet aan het diepvriesvoedsel. En zoals ik al zei eet ze vrijwel geen brokken vanwege haar gebit. Voorheen at ze Hill's of Iams. Nu eet ze voornamelijk dus natvoer. Ik bestel dat vaak voor d'r. Meestal iets van Animonda, Shiny cat, Almo Nature of dat soort spul. Soms hebben m'n ouders het niet optijd doorgegeven dat het op is en eet ze supermarkt spul.
Je loopt er aardig op leeg in ieder geval.het was een stuk makkelijker maar vooral goedkoper toen ze nog goed brokken at haha.
Maar ik zal anders wat meer het visschap induiken, misschien heeft ze daar meer baat bij.
En wat bijzonder dat je kat na vijf jaar weer thuis is JPS! Wat zal jij verbijsterd zijn zeg. Enig idee waar hij altijd heb kunnen zijn?