Klinkt misschien vaag, maar inprinciepe heb ik de makkelijkste hond van allemaal alleen hij begint oud te worden ( 12 jaar, jack russel) en krijgt nu af en toe soort van paniek aanvallen.
Dit uit in trillen , hijgen , zenuwachtig rond lopen en deuren krabben . bijv. als mijn man op een bepaalde manier snurkt terwijl ie dit al zijn hele leven doet schiet mijn hondje ineens in de stress alsof het onweert
, heeft niks te maken met eventueel boven op onze kamer slapen want mijn man doet ook wel eens 10 min. tukkie op de bank en snurkt dan ook en dan schiet ie tegenwoordig ook gelijk in de stress.Er zullen vast meerdere mensen zijn die ook al hebben gezocht en dingen heb geprobeerd, dus ben op zoek naar goede suggesties zodat het zoeken wat makkelijker wordt
Heb de dierenarts ook gebeld voor info maar dan komen ze met dingen zoals valium waar ik nog HELEMAAL niet aan wil beginnen want het is niet altijd, alleen het begint wel steeds vaker en dan niet perse met alle symptomen maar hij trilt bijv. best vaak en daar wil ik hem met zo'n middel graag bij helpen