Door de weeks ben ik alleen thuis, vriend is militaire en blijft dus op de basis en komt alleen in de weekenden thuis.
Nu ben ik niet zo bang aan gelegd maar toch heel erg gewend om een hond om me heen te hebben.
Nu bij mijn ouders hebben we drie honden, Samy Duitse herder X Husky X labrador van 14 jaar oud, Bobby Beagle X Herder 7 jaar oud en de laatste Flos Maltezer leeuwtje van 8 jaar oud.
Nou was het dus helemaal fout van mij om al rond te gaan kijken naar een hond maar toch viel mijn oog op Goutty, Australische herder reutje van 4 jaar oud. Hij zit alweer een jaar in de opvang ...
Van wat ik gezien heb is hij heel waaks maar kan ook moeilijk alleen zijn. Ze willen graag een familie voor hem vinden die verstand hebben van de opvoeding van een hond.
Mijn vriend en ik hebben er lang over nagedacht, afwachten en pas op het laatst gaan kijken, of toch al gauw gaan kijken en dan de kans krijgen dat we teleur gesteld zullen zijn omdat of de hond niet bij ons past, of dat zij hem niet zolang voor ons vast kunnen houden, en dat hij dus naar iemand anders gaat.
Maar goed wij hebben dus besloten dat wij toch maar gaan kijken en dat word deze zaterdag
Nou ben ik wel eens een keertje eerder in een asiel geweest maar nooit zelf een hond daar weg gehaald. Dus waar moeten we op letten, wat zouden we met hem kunnen doen om te kijken of het klikt of niet ?
Dit is Goutty
vind de "klik" waar ze het over hebben hier bij paarden, nog duidelijker bij honden.
Of buiten als we buiten zijn haha