Je komt uit bed, niks aan de hand,katjes mee naar beneden die krijgen dan altijd hun snoepjes en brokjes. Je kleed je zoon aan die naar de kinderopvang gaat vandaag om lekker te spelen. Je staat op t punt te vertrekken,jas aan schoenen aan en dan... Dan komt er een kat miauwend met de tong naar buiten naar je toe gelopen. Baasje ik heb een probleem ! (zo kwam ze dus aangelopen)

Dan denk je huh? wat is dat dan? Pak je de kat even op en zie je iets van een wit raar dingetje, ik kon op dat moment niet echt verklaren wat het was en eruit krijgen lukte me ook niet het zat zo vast!
Ik de reismand gepakt, kat erin, dierenarts gebeld want ze bleef ook spugen om het eruit te krijgen. Dierenarts vertelde me kom er maar aan en chloë werd direct geholpen.
Wat blijkt? Had mevrouw een plastic touwtje om het zo te noemen die aan nieuwe kleding stukken zit ergens vandaan getoverd en op een 1 of andere manier in dr bekje en neus gekregen.
De dierenarts kreeg hem er uit, zat wel vast ook tussen haar tandjes gedraaid dus zat zeker niet fijn voor haar!
En zo zie je maar weer, katten zijn net kleine kinderen
. Chloë ligt zich te schamen naast me op de stoel en kan weer heerlijk zichzelf wassen en haar mondje sluiten.Top service van me dierenarts overigens kon direct binnenlopen en werd direct geholpen en dat ook nog zonder kosten, toppie ! Chloë en baasje weer gelukkig ! Want ze is van mijn zoontje en zijn al dikke maatjes sinds ze hier kwam.
Die van mij had een woltouwtje opgegeten. Zat hij op een dag op de bank te rijden, kwam dat touwtje uit z'n kont. Na 20 cm trekken was 'ie eruit. Bah