En toen trof je je kat vanmorgen zo aan...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

En toen trof je je kat vanmorgen zo aan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 08:35

Onze gekke chloë heeft altijd wel de vreemdste dingen.. Vanmorgen spande ze wel even de kroon hoor.

Je komt uit bed, niks aan de hand,katjes mee naar beneden die krijgen dan altijd hun snoepjes en brokjes. Je kleed je zoon aan die naar de kinderopvang gaat vandaag om lekker te spelen. Je staat op t punt te vertrekken,jas aan schoenen aan en dan... Dan komt er een kat miauwend met de tong naar buiten naar je toe gelopen. Baasje ik heb een probleem ! (zo kwam ze dus aangelopen)

Afbeelding

Dan denk je huh? wat is dat dan? Pak je de kat even op en zie je iets van een wit raar dingetje, ik kon op dat moment niet echt verklaren wat het was en eruit krijgen lukte me ook niet het zat zo vast!

Ik de reismand gepakt, kat erin, dierenarts gebeld want ze bleef ook spugen om het eruit te krijgen. Dierenarts vertelde me kom er maar aan en chloë werd direct geholpen.
Wat blijkt? Had mevrouw een plastic touwtje om het zo te noemen die aan nieuwe kleding stukken zit ergens vandaan getoverd en op een 1 of andere manier in dr bekje en neus gekregen.

De dierenarts kreeg hem er uit, zat wel vast ook tussen haar tandjes gedraaid dus zat zeker niet fijn voor haar!

En zo zie je maar weer, katten zijn net kleine kinderen ;). Chloë ligt zich te schamen naast me op de stoel en kan weer heerlijk zichzelf wassen en haar mondje sluiten.

Top service van me dierenarts overigens kon direct binnenlopen en werd direct geholpen en dat ook nog zonder kosten, toppie ! Chloë en baasje weer gelukkig ! Want ze is van mijn zoontje en zijn al dikke maatjes sinds ze hier kwam.

Afbeelding

CarinaR

Re: En toen trof je je kat vanmorgen zo aan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:39

Zo plastic dingetjes waar de prijskaartjes aan hangen?
Wat knullig en wat zal het rot gevoelt hebben zeg.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:39

Het blijven katten he, die zijn een beetje raar. Fijn dat het nu opgelost is!

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 08:40

Gelukkig dat het zo opgelost was!
En ze zijn heel schattig samen <3

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 08:47

@carubaR haha ja zo rot ding dus :P

Chloë is ook een geval apart hoor ;) vind altijd de gekste dingen, doet de gekste dingen maar ben blij dat ze het wel aangaf anders had ze nog een uur gezeten. Aangezien ik normaal t kind wegbreng, boodschappen doe en even bakker ga en dan pas richting huis.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:35

Aaai ja die rot dingen springen vaak weg als je ze afknipt of je ken ze niet meer vinden. Heul irritant.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:41

Zo trof ik vorig jaar onze kat aan. Ik dacht, nu is het over. Hij heeft een klap gehad, kaak gebroken. Gek hoe je in 2 seconden alle mogelijke scenario's kan bedenken. Dierenarts al gebeld, maar die wilde het nog een dag aankijken....... Dus ik nogmaals kijken, er aan zitten wriemelen en pop, daar kwam een gewrichtje van een kippenbot vrij. Wát een opluchting! Haha.

Afbeelding

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 09:53

jeetje dat wilde die nog een dag aankijken met ook die wond en zo?? Hopelijk heb je hem erna wel even geinformeerd hoe of wat? Hier zeggen ze direct kom maar langs als je twijfelt of iets !

Denk dat dit ook niet de laatste keer zal zijn dat madam wat geks heeft hoor, zo is ze altijd wel bezig met de raarste dingen ;)

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 09:57

Nouja, die wond had hij al langer, ziet er zo indd heel heftig uit. Hij heeft een soort van zonneallergie. Maar heb het hem duidelijk uitgelegd en hij zei inderdaad, wacht nog maar even een dag en als het 'dan nog niet weg is' kom je maar. Nou, echt niet dat dát ging gebeuren. Dus heb hem in de houdgreep laten nemen door mijn moeder, gezien het geen vast-houd-kat is en omdat ik geen bloed oid zag, zelf maar gekeken wat het nou precies was. Dus na even gewurg trok ik het gewrichtje er af. Scheelt uiteindelijk wel weer natuurlijk, maar pff!!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:03

Als katten nou eens ophouden met dingen opeten :+ Die van mij had een woltouwtje opgegeten. Zat hij op een dag op de bank te rijden, kwam dat touwtje uit z'n kont. Na 20 cm trekken was 'ie eruit. Bah :+

Gelukkig is je kat weer opgeknapt :)

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-15 10:09

Had zelf ook niet geaccepteerd hoor als het mijn kat was met kom morgen maar. Liever 1 keer te vaak als 1 keer te laat zeg ik altijd maar ;) Ik was sowieso alleen thuis (me zoontje van 3 ga ik niet vragen om te helpen in dit geval) dus kreeg ik het er alleen sowieso niet uit.

@selina ja vertel dat de katten maar eens haha nieuwschierig als wat en alles moet in de mond !

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 10:26

En ik dacht dat honden erg waren.. die katten van mij zijn vies van veel dingen, behalve als het om eten gaat.

Maar fijn dat het in ieder geval zó is afgelopen! Ken iemand en die kat ha een vishaakje ingeslikt en dat lijntje stak ook nog uit de bek. Daar wilden ze in eerste instantie ook zelf aan trekken, maar ze zijn echt onwijs blij dat ze dat niet gedaan hebben. Direct geopereerd en ze hebben veel geluk gehad.