Uiteindelijk na 3 dagen mocht ze naar huis, ze at nog steeds niet uit haarzelf maar in de kliniek konden ze niet meer voor haar doen. Thuis aangekomen at ze direct weer en dagen daarna was ze weer helemaal de oude. Aantal weken later hebben we een vriendje voor haar gehaald bij de knaagdieropvang. Ze lijken nu net een getrouwd stel,zó schattig!

Dat over elkaar hangen is echt hun all-day dingetje
Maar dus tot gisteren. Ik kwam thuis van school, en zag meteen dat het weer mis was. Polly zat stilletjes in het hoekje van het hok. Hevig aan het trillen en als ik haar wilde aaien bleef ze heel stil zitten (dat is abnormaal gedrag voor haar)
dus ik direct de DA gebelt. Polly naar de DA gebracht (onderweg een aanrijding gehad met een politiemotor,,ja serieus)
Die middag gebelt en blijkt een blaasontsteking te zijn. Blaassteentje of blaaszand was ook een mogelijkheid dus een röntgenfoto gemaakt.
Na de uitslag blijkt het nog niet duidelijk. Ze heeft inderdaad een opgezette blaas en er zit iets aan het eind/begin, maar niet duidelijk wat het is. Ze poept en plast al beter maar eten wil er nog steeds niet in. Tanden na gekeken maar niks mis mee. DA had in de middag gebelt dat ze waarschijnlijk vanavond opgehaald kon worden.
Maar helaas, ze willen haar nog een nachtje houden omdat het toch nog onduidelijk is. Hoor morgenochtend nieuw bericht.
Voor Japie maar een soort konijnen hotel gemaakt van kartonen dozen om hem wat te vermaken, volgens mij mist hij ze meisje wel
hopen op goed bericht morgen ochtend!
linkjes naar mijn vorige berichten:
Ik maak me zorgen, mijn lieve Konijn.
Ex-patient Polly itp!
Polly's verblijf is geupdate !
Polly's nieuwe vriendje: Japie!
ik heb hier geen verstand van maar hoop dat je konijntje er snel weer boven op komt