Chocolade bonbonnetjes puppy volgtopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DeLabrador

Chocolade bonbonnetjes puppy volgtopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-15 16:52

Na de grote teleurstelling vorig jaar toen Robin leeg bleef, is het nu dan eindelijk bijna zover :) Het lang verwachte chocolade nest is binnen 2 weken een feit.

Robin is mijn eigen gefokte dame met wie ik zeer actief ben in de jachthondensport. De dekreu is dezelfde als vorig jaar, multi show kampioen en ook een geweldige jachthond met een zeer aangenaam karakter. Het spreekt voor zich dat beide ouderdieren zeer uitgebreid getest zijn (veel meer dan de rasverenigingen voorschrijven).

Voor degenen die het leuk vinden zal ik zo nu en dan hier een (foto)update plaatsen van de laatste loodjes en natuurlijk wanneer de pups geboren zijn. Eventuele belangstellenden moet ik helaas teleurstellen, de wachtlijst is al volledig vol :D

Afbeelding
paps

Afbeelding
mams

gabyfedde

Re: Chocolade bonbonnetjes puppy volgtopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 16:55

Mooie combi!! Tenminste echte Labradors (ipv de iele Duitse Staander achtige die je helaas veel te veel ziet). Sterkte met de laatste loodjes voor zowel de teef als voor jou!

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 17:04

Knape paps en mams! Ik heb helaas pas afscheid moeten nemen van mijn Chocolade Labrador :(
Ik volg, heerlijk om die kleine chocolaatjes te zien! <3

DeLabrador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 09:38

Dank jullie wel!
Magootie: wat vervelend, was hij/zij al oud?
Met Robin gaat alles goed, ze is nog lekker actief. Ik zal morgen eens een nieuwe foto maken, ze is wel echt tonnetje rond voor haar doen :)

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 12:52

Ze zou een week later 13 zijn geworden. Nooit ziek geweest en nog super fit! Opeens kreeg ze een epileptische aanval dus naar de dierenarts geweest toen de aanval over was. Die avond nog 2 aanvallen en de volgende ochtend weer. Ze zouden haar die ochtend gaan onderzoeken. Maar ze waren zo heftig en uit haar bloed kwam niks, was helemaal goed. Konden haar nog voor scans en mri door laten sturen maar hoeveel aanvallen krijgt ze in die tijd wel niet! De moeilijkste beslissing die ik ooit heb moeten nemen, maar wilde mijn allerbeste maatje niet langer laten lijden :( ik denk dat het een hersenbloeding geweest is omdat het zo extreem snel ging! Mis haar nog elke dag :(
Laatst bijgewerkt door magootie op 29-09-15 13:01, in het totaal 1 keer bewerkt

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 12:56

magootje, klinkt herkenbaar, onze gele labrador had (nu meer dan 15 jaar geleden) een soortgelijk iets. Was ook 13. Diertje is bij DA in de praktijk ingeslapen, die aanvallen waren verschrikkelijk. DA vermoedde toen idd trombose in de hersenen. Sterkte met het verlies van je maatje !

DeLabrador, wat een mooie chocolaatjes zullen dat zijn ! Ik volg. :j
Het zou toch wel erg fijn zijn terug een Labje te hebben maar zolang ik fulltime werk en bijna iedere vrije minuut bij de paarden ben, zou dat niet bepaald eerlijk zijn tegenover hem/haar.