) voor mijn twee kattenkinders.Heb van alles geprobeerd, van normale houtkorrels tot kristallen(waar ze op weigeren te gaan met als resultaat NAAST de bak alle behoeften vinden) grof grit, fijn grit, klontvormend, klei, 1 bak 2 bakken, 3 bakken noem het allemaal maar op.
Nu kwam ik de peewee kattenbak tegen,een kattenbak met houtkorrels en een dubbele bodem, de filmpjes op YouTube en de ervaringen die ik lees op internet zijn allemaal positief dus ik heb het starterspakket besteld en ik kan niet wachten tot het binnen is
zal dit DE op;ossing zijn voor mijn kieskeurige monsters iemand hier ook ervaringen met de kattenbakken van peewee??
We hebben hier een simpel goedkoop ding staan voor mijn poezebeest.. En sinds twee weken woont het kattenkind van mijn broer hier ook en die weigerde het de eerste week hier in de kattenbak te doen. Een tweede kattenbak erbij en probleem opgelost. Katten zijn schone dieren en willen het niet in een vieze kattenbak doen en al helemaal niet een kattenbak met poep en plas van een andere kat! Heb je dus ooit al eens twee kattenbakken geprobeerd om het probleem op te lossen? Blijkbaar weten ze wel dat ze het op de bak moeten doen, anders zouden ze het wel overal en nergens doen.. Maar je vind het er wel naast.. Dus misschien ligt het er toch aan dat ze een eigen bakje willen en geen bak willen delen.
.
het gebruikt weinig en je ruikt nagenoeg niks