Voor een schoolopdracht moesten wij een product bedenken of vernieuwen en deze op de markt brengen.
Wij kwamen op het product de duoriem. Na wat zoeken en ideeën opgedaan te hebben, kwamen wij bij een duoriem uit Amerika uit die zo ver wij weten nog niet in Nederland is geïntroduceerd.
Het verschil met de duoriem die wij allemaal kennen is, dat het midden stuk waar de riem zich in twee splitst kan draaien en zo de honden niet in de knoop kunnen raken. Wij gaan dit maken van een stevig koord, we zijn nog onderzoek aan het doen waar wij dit het beste kunnen kopen, en welk materiaal het beste is.
Nu ben ik bezig met het marktonderzoek en is mijn vraag aan jullie, zouden jullie zo een riem aan willen schaffen?
Hoeveel willen jullie eraan uitgeven?
Hoeveel honden hebben jullie zelf?
Hoe vaak kopen jullie een nieuwe riem/halsband?
Eventuele tips over materiaal gebruik en aanschaf zijn altijd welkom!
Hieronder zet ik een foto neer van een duoriem die in Amerika gebruikt wordt met het draai concept.
. Wat boor mij wel een punt had geweest is dat ik hem graag zo zou willen instellen dat ik de ene wat langer of korter kon zetten dan de ander
Wat nog aantrekkelijke zou maken is als je de lijn die je vast hebt, kan verstellen op lengte. Zoals je bv in n bos wandelt ze langer kunnen.