Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Terwijl paard volgende week mestonderzoek heeft haha.

Voor het wennen aan een huis voor het naar buiten gaan hou ik zelf altijd 2 maanden aan. Better safe than sorryLiselot schreef:Inderdaad zo snel mogelijk steriliserenVoor het wennen aan een huis voor het naar buiten gaan hou ik zelf altijd 2 maanden aan. Better safe than sorry
En kijk voor het ontvlooien dat je ook echt goede middelen gebruikt, frontline/beaphar e.d. werkt niet goed meer ivm resistentie. Hier gebruik ik de seresto halsbandjes, maar advantage is ook een goed product

nontie schreef:Dus zal er sowieso mee langs de dierenarts om op naam te zetten en/of chippen.
Zal haar eerst een weekje of 2 laten wennen en dan steriliseren. Voordat ze me gelijk als boeman ziet
Wat is verstandig qua voer om te geven? Ze krijgt nu nog kittenbrok omdat ze nog maar 1 is, maar ze zegt dat seniorbrok ook wel kan omdat ze nog flink moet groeien..
Heb hier dus echt geen verstand van he, altijd honden gehad
).nontie schreef:Liselot schreef:Inderdaad zo snel mogelijk steriliserenVoor het wennen aan een huis voor het naar buiten gaan hou ik zelf altijd 2 maanden aan. Better safe than sorry
En kijk voor het ontvlooien dat je ook echt goede middelen gebruikt, frontline/beaphar e.d. werkt niet goed meer ivm resistentie. Hier gebruik ik de seresto halsbandjes, maar advantage is ook een goed product
Die seresto bandjes zijn gewoon bij de pets place of dierenspeciaalzaak te halen?

nontie schreef:Wat is verstandig qua voer om te geven? Ze krijgt nu nog kittenbrok omdat ze nog maar 1 is, maar ze zegt dat seniorbrok ook wel kan omdat ze nog flink moet groeien..
Heb hier dus echt geen verstand van he, altijd honden gehad
Nachtlampje schreef:Geen dierenwinkel ontvlooingsspul of ontwormingsspul gebruiken, zou ik als advies willen meegeven. Vaak is het ongeteste troep en ook komt het voor dat het spul al 3 jaar over datum is en in een nieuw doosje weer mooi de winkel ingaat.