Het leek mij misschien leuk om een topic bij te houden van mijn Brits korthaar dame Lyla.
Lyla is 18 maart 2014 geboren in een nestje van 2 als de allerkleinste en scheelste fluffy jellybean die ik ooit had gezien;

Met 12 weken mocht ik haar eindelijk ophalen en nu is ze getransformeerd tot een petite diva; ze weegt maar 3,1 kilo en is de kleinste Brit die ik ken, en soms ook een beetje gek..

Vreemd beest
Afgelopen zomer ben ik langzaamaan op zoek gegaan naar een leuke kater, en toen vond ik deze beer genaamd Flash:
Flash
Ik heb kennis gemaakt met Flash en zijn eigenaresse en dat klikte goed! Flash is echt een grote kerel met een schitterende kleur en heerlijke wangen en we spraken af dat Lyla bij de eerstvolgende krolsheid langs zou komen voor een leuke date
En zo geschiedde!
Zondagavond werd Lyla krols en gisterenavond hebben we haar gebracht. Ze had gespuugd in de auto en was daarna absoluut niet meer krols en zat mopperig in de krabpaal van Flash naar beneden te loeren
Vanochtend kreeg ik echter een appje en 2 uurtjes later ook nog eens deze foto
De daad
Ik kijk enorm uit naar de kittens en hoop dat alles gezond en wel ter wereld komt!
Volgen jullie mee?
Wij hebben zelf ook altijd Britten, ook altijd mee gefokt, tortie poesjes zijn altijd kleiner. 
Ons tortie poesje haalde net de 5kg denk ik, haar dochter is ook maar een ukje. Wij hebben ook points, die zijn vaak ook kleiner dan de gemiddelde Brit

Wat een snoezige jellybean

) dus die had mijn vriend voor haar leeggeruimd.